Iako je ružičasta, osobito njezina nježnija nijansa, najavljena kao boja koja će dominirati proljetnom sezonom, čini se da je dobila opasnu konkurenciju - i to vrlo neočekivanu. Iako je povezujemo sa zatvorskim uniformama, sigurnosnim jaknama i Noći vještica, narančasta je postala jedna od najpoželjnijih boja.
Korisnici Pinteresta sve je više vole: u usporedbi s istim razdobljem lani, ove godine se nalazi na 59 posto više boardova, za što je zaslužna i Victoria Beckham. Naime, britanska dizajnerica obožava narančastu i često je uključuje u svoje kolekcije, a zahvaljujući nedavnom outfitu, odnosno neobičnoj kombinaciji boja, svi govore o njezinim narančastim hlačama visokog struka koje je odjenula s plavom svilenom košuljom.
Ipak, najveće iznenađenje bila je njezina potpuna dominacija na Tjednu visoke mode u Parizu. Talijanski dizajner Giorgio Armani odabrao je upravo narančastu kao glavnu temu svoje haute couture kolekcije. Reviju je započeo s laganim uvođenjem boje – kroz cvjetne uzorke i detalje, nastavio s jarko narančastim satenskim jaknama, a završio sa svilenim haljinama u toj citrusnoj nijansi.
- Zašto narančasta? Zato jer je optimistična boja koja odgovara plavušama i brinetama. Zato jer nije dio moje uobičajene palete prepoznatljivih Armani boja. Ovo je nova generacija – izjavio je talijanski dizajner nakon revije.
Ipak, radi se o nijansi koja ne izgleda dobro na crvenom tepihu pa je pitanje hoće li Nicole Kidman i Isabelle Huppert odabrati neku od kreacija u hit boji za svoj ovogodišnji odlazak na dodjelu Oscara.
- To je problem, ali ne mogu čitavu haute couture kolekciju dizajnirati za crveni tepih. Radim za sve svoje klijente – poručio je Giorgio Armani.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....