Na samom početku Tjedna muške mode u Parizu predstavljena je jedna neočekivana modna suradnja - francuska luksuzna kuća udružila je snage s kultnim američkim brendom čiji su kupci ponajviše skejteri.
Jedna od najiščekivanijih kolekcija za jesen/zimu 2017. neupitno će biti ona luksuzne kuće Louis Vuitton i njujorškog brenda Supreme. Prepoznatljiv LV monogram na torbicama je predao glavnu poziciju logu američkog brenda, dok je vidljivost oba brenda na maramama i manjim modnim dodacima, poput novčanika i maski za iPhone, bila podjednaka. Cijena komada iz njihove kolekcije bit će bliža onima koji su inače redoviti kupci francuske kuće - za manje torbice trebat će izdvojiti od 200 do 300 eura, dok će se cijena torbi i ruksaka kretati od 1500 do 3000 eura.
Središnji komadi njihove suradnje neupitno su torbice - šest različitih stilova napravljeno je od kože u crvenoj i crnoj boji te kamuflažnom uzorku.Ekskluzivna kolekcija će biti dostupna samo u odabranim Louis Vuitton trgovinama od sredine srpnja, ali će biti otvorene i "privremene lokacije".
- Želimo lansirati različite torbe u različitim bojama na različitim mjestima u različito vrijeme - izjavio je Kim Jones, kreativni direktor muške kolekcije kuće Louis Vuitton koja ovom suradnjom želi privući milenijalce - generaciju za čijom se naklonošću trenutno bori svaki brend, a Supreme je u tom slučaju pun pogodak. Radi se o relativno mladom brendu - pokrenuo ga je James Jebbia 1994. godine kao brend koji je prvenstveno namijenjen skejterima, ali je u vrlo kratko vrijeme postao važno ime modne industrije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....