Nova kampanja popularnog nakita Borboleta slavi uživanje u svakodnevnim ritualima i svim onim sitnicama koje čine dan ugodnim; šetnja gradom, dobra knjiga i šalica kave.
Kroz editorijal inspiriran uličnom modom Borboleta djevojka je istaknuta kao samozatajna i neopterećena društvenim okvirima, a u životu će odabrati samo ono što ju ispunjava i čini sretnom. Sve to su misli vodilje nove linije Borboleta Bubbles koju čine mali simboli ljubavi i sreće;srebrni ili pozlaćeni leptir te zvijezda i srce na svilenom koncu ili lančiću. Svi ti simboli kreirani su da, osobi koja ih nosi, čuvaju želje.
Nova linija Borboleta nakita nadovezuje se na već postojeće i dobro poznate kolekcije, kako svojim vizualom, tako i materijalima od kojih je izrađena. To su uvijek plemenite kovine poput zlata i srebra na svilenom koncu ili lančiću. Već prepoznatljivi slogan Borboleta nakita kaže "Happy girls are the prettiest" (Sretne djevojke su najljepše) stoga je i ova nova kampanja dočarava misao kako je ljepota upravo u sitnicama koje nas čine sretnima.
Model kampanje je Ana Jakovljević iz agencije Talia model, a više o kolekciji i mjestima gdje ju možete kupiti doznajte ovdje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....