Poznata manekenka ponovno je zvijezda nove kolekcije cipela američkog dizajnera Stuarta Weitzmana – Gigi Hadid pokazala je svoje kickboks vještine u novoj kampanji, a za dinamične fotografije zaslužan je legendarni modni fotograf Mario Testino.
Gigi Hadid već je bila zaštitno lice brenda Stuart Weitzman, za ovogodišnju proljetnu kampanju, ali ovog puta joj se nisu pridružile manekenke Lily Aldridge i Joan Smalls. Nova kampanja za jesen/zimu 2016. je inspirirana upravo užurbanim životom 21-godišnje manekenke i njenim strogim režimom tjelovježbe, zbog čega je fotografirana u aktivnim pozama, sa zalizanim repom i u sportskim chic kombinacijama.
Uspješna manekenka velika je obožavateljica američkog brenda cipela, a najdraži komad su joj čizme iznad koljena, koje će i ove jeseni biti apsolutni must have komad. – Obožavam čizme iznad koljena s ravnim potplatom jer su udobne, a i dalje vizualno izdužuju nogu. Kombiniram ih s mini suknjom, trapericama ili tajicama, a dolaze u različitim bojama što je odlično za monokromatske kombinacije. Iz nove kolekcije najdraže su mi čizme iznad koljena sa širokom potpeticom srednje visine, model koji je idealan i za dnevne, ali i večernje kombinacije – otkrila je Gigi na snimanju kampanje.
Pogledajte intervju sa zvijezdom kampanje!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....