Ekstremni uvjeti potaknuli su najveću prehrambenu tvrtku u ovom dijelu Europe da još više aktivira domaću proizvodnju, a njihova direktorica korporativnog marketinga i komunikacija Marinka Akrap i sama se okušala u radu na zemlji te jedva čeka ovogodišnju berbu krastavaca.
"Povlačenje nije dolazilo u obzir, tako da ni u jednom trenutku nije bilo upitno možemo li nešto riješiti, već samo na koji način ćemo to učiniti. Kao jedna od strateški važnih industrija u ovoj situaciji, trebali smo se prilagoditi novim okolnostima te pod svaku cijenu nastaviti proizvodnju i osigurati što bolji sustav logistike i distribucije, unatoč otežanom protoku roba preko granice i uz pridržavanje strogih epidemioloških mjera. Imamo kvalitetan IT sektor pa smo administrativne i korporativne funkcije u najkraćem mogućem roku organizirali za rad od kuće, a virtualna komunikacija nami onako nije bila nepoznanica. Budući da smo međunarodna kompanija koja ima poduzeća u 25 zemalja svijeta, za komunikaciju na daljinu već smo koristili platforme kao što su Microsoft Teams ili Skype for business", objašnjava Marinka Akrap, ponosna što je posao u najvećoj prehrambenoj tvrtki u ovom dijelu Europe cijelo vrijeme funkcionirao besprijekorno.
Radilo se i u četiri smjene
Zbog povećane potražnje pojačana je proizvodnja upravo onog za čime je na početku stroge karantene bio najveći interes kao što je brašno, kvasac, dječja hrana i konzerve pa se radilo i u četiri smjene, a ubrzo je omogućena i dostava tih proizvoda na kućna vrata.
"Našu kampanju "Pošiljka sa srcem" i komunikacijski smo odlično odradili. U uvjetima kad se nove reklame nisu mogle snimati producirali smo vrhunski materijal zajedno s našim partnerima, agencijom Bruketa&Žinić&Grey i Val produkcijom, koristeći i postojeće materijale. Zahvalni smo Petru Graši, s kojim i inače često surađujemo, na korištenju glazbe iz pjesme "Ljubav sve pozlati (Sve dobro u ljudima)", a odlično smo iskoristili i snagu naših online mreža. Inače, u slaganju paketa sudjelovalo je mnogo ljudi iz raznih sektora koji u tom trenutku nisu mogli obavljati svoje redovne poslove, uz veliku solidarnost i zaštitu onih koji spadaju u rizičnu skupinu ili im nema tko čuvati djecu. U svakom paketu bila je i besplatna teglica Lino Lade da si kupci zaslade gorke životne trenutke - govori Marinka koja je i sama cijelo to vrijeme radila od kuće (inače bi iz Zagreba u Koprivnicu putovala do četiri puta tjedno), ne kukajući što kao netko tko voli druženja mora biti u karanteni.
Bila je zahvalna što nema zdravstvenih problema, što joj stan gdje živi s mlađom kćeri Andreom (23) nije stradao u potresu i što može zaraditi plaću u trenucima kad je egzistencija mnogima dovedena u pitanje. Osim toga, navikla je biti razdvojena od obitelji jer je njezin suprug Željko Akrap vojni ataše u Rusiji, a starija kći Ines (29), informatičarka, živi u Njemačkoj.
Prkosi kreativnim idejama
Kao temperamentna i "dišpetna" Dalmatinka teškim vremenima prkosi kreativnim idejama. Tako se, primjerice, Podravkina internetska stranica Coolinarika u vrijeme krize prilagodila i objavljivala ne samo recepte prikladne situaciji, primjerice one za kruh i pecivo bez kvasca, već i ostale korisne sadržaje. Bildali su i druge digitalne platforme i podržavali brojne online projekte i humanitarne aktivnosti, ali ova kriza je, prije svega, Podravku potaknula da još više osvijesti naše građane koliko je važno da što više sirovina bude iz domaćih polja i vrtova.
Već godinama ostvaruju suradnju s brojnim domaćim poljoprivrednicima, među kojima su odličan primjer istarski proizvođači rajčice, a sada žele dodatno potaknuti sadašnje i buduće uzgajivače ostalih poljoprivrednih kultura - kao što su krastavci, paprike, feferoni... - da im se pridruže.
- Nisam imala nikakvo iskustvo u poljoprivredi pa je za mene pravo otkriće bio uzgoj krastavaca za koje je specifično da se beru nekoliko puta dnevno jer brzo rastu, a za ekstra klasu trebaju biti mali. Prošle sam godine u srpnju s kolegama iz menadžmenta išla u berbu u šest ujutro. Uz nezaboravno iskustvo, razveselilo nas je i to što su nam kolege personalizirali teglice pa sam i ja dobila "Marinkine krastavce". Jedva čekam ovogodišnju berbu - kaže Marinka Akrap.
Čitajte i:
Proizvodnja kultnog domaćeg brenda ni u krizi nije stala: 'Improvizacija nam je spasila poslovanje'
Nema straha od listanja knjiga! 'Promet nam je pao za više od pedeset posto, bilo je očekivano'
Tajne biznisa vlasnice Martimexa: 'Tata me još kao tinejdžericu odveo na sastanak marketinškog tima'
Zagrebačkom estetskom kirurgu posao cvjeta unatoč krizi: 'Ljepota ženama daje samopouzdanje'
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....