Akcija koju provodi ovaj kvarnersk otok pokušava nadvladati izazov koji je pred sve nas stavila situacija s pandemijom koronavirusa te izvući najbolje od turističke sezone koja nam se približava.
Turistička zajednica Grada Malog Lošinja u suradnji s članicama u destinaciji započela je objedinjenu marketinšku kampanju 'Lošinj – vaša otočna oaza'.
Kampanjom se naglašavaju prednosti Lošinja - otoka vitalnosti poput blage klime, bioraznolikosti, mora visoke kakvoće, zraka prve kvalitete s više od 200 sunčanih dana godišnje, a provodit će se na ključnim emitivnim tržištima; Austriji, Njemačkoj i Sloveniji.
Važan dio strategije je i akcija FERRY FREE nastala s ciljem privlačenja posjetitelja te obzirom na nastalu situaciju s COVID- 19. Posjetiteljima koji će boraviti u rujnu dulje od sedam noći, Turistička zajednica sufinancira povratne karte trajekta u objektima koji su se odazvali pozivu. Akcija vrijedi za trajektne karte Valbiska - Merag i Porozina - Brestova te za sve rezervacije za rujan, a ostvarene nakon 15. lipnja 2020. godine.
"Do sada se nismo susretali s ovakvim izazovom i zato trenutna situacija, više nego ikada, zahtjeva sinergiju svih dionika destinacije. U akciju su se uključili svi hoteli, kampovi, pansioni, hosteli, lječilište te trenutno više od 350 privatnih iznajmljivača, a sve u cilju kako bi predstavili prednosti Lošinja kao otočne destinacije i našim posjetiteljima pružili dodatnu vrijednost za ponuđenu uslugu", izjavio je Direktor turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković.
Više informacija i kompletan popis sudionika ove akcije, odnosno pružatelja usluge smještaja može se pronaći na web stranici Turističke zajednice Grada Malog Lošinja.
Pročitajte i:
Život na tristo otoka: 'Najpametnji' grad na svijetu nudi luksuz i najkvalitetniji život u Europi
Ekskluzivno: Barunica von Thyssen zbog pandemije je ostala zatočena u samostanu na našem otočiću
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....