Svijet vjenčanja, unatoč mjerama popuštanja nakon pandemije, u ovoj sezoni nije ni približno sličan planiranom ili uobičajenom. Iako je tvrtka za organizaciju vjenčanja Wedding2book i dalje u neizvjesnosti oko ovogodišnjeg poslovanja, odlučila je realizirati projekt koji će trajno povezati sve relevantne dobavljače, osvojiti mladence, ali i širu publiku.
Promocija vjenčanja na hrvatskom tržištu trebala bi biti predmet interesa različitih djelatnosti jer su vjenčanja sastavni dio turističke ponude, a naša se zemlja nameće kao idealna romantična destinacija. Promotivni video vjenčanja koji će svim formama odskočiti od uobičajenih prezentacija ponuda bit će prikazan na sajmovima, fotografije u tiskanim medijima te putem društvenih mreža.
Osim toga, tvrtka Wedding2book cijeli je postav iskoristila za snimanje video spota autorske pjesme Damira Martinovića-Mrle i Ivanke Mazurkijević pod nazivom 'A good actor' s novog albuma 'Sailor'.
Iako djeluje kao agencija za organizaciju vjenčanja, Wedding2book se u ovom slučaju našla u ulozi produkcije, dok je art director bio Saša Hess, renomirano ime slovenske kulturne scene.
Za lokaciju snimanja odabrali su Villu San Canziani u Bujama, Mrle i mladoženja odnosno perspektivni mladi glumac Deni Sanković bili su obučeni u Fidelio odjela iz Gentelmans shopa, vjenčanica iz Envy rooma, sinkro plivačice došle su iz riječkog kluba Primorje, za dekoraciju se pobrinula tvrtka Showroom design and events. Za make up bila je zadužena Iva Berišić dok za frizuru Karla Benić iz 4look Academy.
Čitajte i:
Nakon zaručničkog, eNVy room dizajnirao i vjenčano prstenje
Domaći brend Lukabu donosi novu kolekciju vjenčanica idealnu za ljubiteljice minimalizma
Nova Alduk bridal kolekcija idealna je za moderne mladenke koje vole netipične vjenčanice
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....