Mirela Priselac Remi
ZA SVAKU POHVALU

Mirela Priselac Remi u novoj, važnoj ulozi: 'Objeručke sam prihvatila, ženska pitanja su mi bliska'

''Smatram se vrlo sretnom jer mogu biti glas onim ženama koje ga nemaju i nadam se da će ova kampanja ženama ponuditi glas, da će ih osnažiti i da ćemo osvijestiti društvo!“

''Smatram se vrlo sretnom jer mogu biti glas onim ženama koje ga nemaju i nadam se da će ova kampanja ženama ponuditi glas, da će ih osnažiti i da ćemo osvijestiti društvo!“

Mirela Priselac Remi zaštitno je lice i ambasadorica Nacionalne kampanje osnaživanja žena “Sofija”. Poznata umjetnica se i sama često susretala s predrasudama, o njima govori u svojim tekstovima i često ističe kako je glazba najbolji medij za prenošenje stavova i mijenjanja mišljenja javnosti.

Poznata je po svojoj autentičnosti, progovaranju o položaju žena u modernom društvu, borbi za ženska prava i jednakost spolova. Svoje stavove izražava bez imalo ustručavanja i ne boji se govoriti o stvarima koje mnogi izbjegavaju. Zbog svog senzibiliteta prema ženskim pitanjima i pravima, izabrana je za ambasadoricu kampanje čiji je glavni cilj aktivno osnaživanje i osposobljavanje žena za nošenje s izazovima u društvu u kojem živimo.

''Kada su me pozvali da se priključim kampanji, objeručke sam to prihvatila zbog toga što su pitanja osnaživanja žena i općenito ženska pitanja nešto su što mi je vrlo blisko i čime se bavim u svom kreativnom radu već dugi niz godina ili kroz poeziju, ili muziku s Elementalom'' izjavila je Remi.

Alessia Stelko
Poznata umjetnica nedavno je izdala knjigu Masarykova.

U sklopu kampanje održavaju se i besplatne radionice osnaživanja žena na koje se možete prijaviti ovdje!

"Samo samouvjerena žena je doista snažna žena”, govori Remi u videu kojim je dala podršku Nacionalnoj kampanji osnaživanja žena "Sofija".

"Smatram se vrlo sretnom jer mogu biti glas onim ženama koje ga nemaju i nadam se da će ova kampanja ženama ponuditi glas, da će ih osnažiti i da ćemo osvijestiti društvo'' rekla je Priselac.

Prema podacima UN-a svaka treća žena na svijetu tijekom svoga života proživi neki oblik nasilja. 20 do 50% žena u Europi je tijekom života bilo žrtvama obiteljskog nasilja. Stvarni podatak nasilja nad ženama još je teže doznati zbog nemogućnosti dokazivanja i slabe osviještenosti građana.

Glavni cilj kampanje aktivno je osnaživanje i osposobljavanje žena za nošenje s izazovima u društvu u kojem živimo.

Porazna je i činjenica da velik broj građana Hrvatske smatra kako je nasilje nad ženom svakodnevna situacija čije prijavljivanje i razotkrivanje postaje javna sramota za obitelj. Zlostavljanje žena kao posljedicu ima nisku razinu samopoštovanja, socijalno isključivanje te posljedice za fizičko i psihičko zdravlje.

Nacionalna kampanja osnaživanja žena "Sofija" radi na aktivnom osnaživanju i osposobljavanju žena za nošenje s izazovima u društvu u kojem živimo te njihovom osposobljavanju za aktivnije sudjelovanje na tržištu rada. Stavljamo naglasak na važnost umrežavanja i povezivanja institucija koje su uključene u sustav suzbijanja i prevencije nasilja nad ženama – policije, sudstva, socijalnih službi, organizacija civilnog društva i samih žrtava nasilja.

Čitajte i:

Mreža hrvatskih žena dodijelila nagrade 'Utjecajne hrvatske žene' i 'Buduće liderice'

Program Sofija za pomoć najranjivijima: Socijalna izolacija žrtvama nasilja povećava problem

Održana konferencija 'Žene i biznis': ‘Fleksibilno radno vrijeme već daje dobre rezultate’

Beyonce u kampanji za osnaživanje mladih žena: Ja ne šefujem, ja sam šef!

Europski projekt Zaželi nova prilika za zapošljavanje tri tisuće žena

Linker
05. studeni 2024 10:33