Pročitajte cijeli članak:
Popularni brend nakita Borboleta po drugi put je kao zaštitno lice svoje medijske kampanje odabrao Tatjanu Dragović, poznatu hrvatsku manekenku sa zavidnom inozemnom karijerom.
Tatjana je pred objektivom Šime Eškinje pozirala odjevena u Borboleta narukvice, a nova kampanja, kao i njezine umjetničke fotografije, imaju plemeniti cilj. Naime, brend Borboleta je dio prihoda od prodaje svoje ljubičaste narukvice odlučio donirati Klinici za ženske bolesti i porode u Petrovoj za kupnju ultrazvučnog aparata E8, kojim se dijagnosticiraju malformacije i srčane mane ploda u ranoj trudnoći.
– Ultrazvučni aparat E8 je sofisticirani aparat na kojem se prilagođenom sondom mogu u prvom tromjesečju trudnoće uočiti eventualne promjene na plodu i tako na vrijeme reagirati s daljnjim pretragama. Također, primjenom programa koji podržava samo aparat E8 moguće je otkriti anomalije srca ranije i točnije nego što je to sada moguće u hrvatskim rodilištima – pojasnila je svrhu ultrazvučnog aparata E8 prof. dr. Marina Ivanišević, voditeljica odjela za dijabetes u trudnoći i fetalni rast u Petrovoj bolnici.
Borboleta narukvice popularno su nazvane i srećonošama, a nastale su iz strasti i inspiracije kreativnog tima koji okuplja Nicolas Concept Store. Narukvice su izrađene ručno od svilenog konca, poludragog kamenja i pozlaćenih leptira, kao zaštitnog znaka Borbolete.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....