BOJANA GREGORIĆ VEJZOVIĆ

Muž me silno razmazio

Kad malo, i u zimskim mjesecima mirno, mjesto poput Salija na Dugom otoku iznenada “okupiraju” došljaci s fotoaparatima, a rivom se prošeće poznata hrvatska glumica, to je više nego dovoljan razlog da uspavani gradić živne.

Tog se prijepodneva, 25. siječnja, snimala kampanja za Magminu modnu marku Coconut, čija je zvijezda zagrebačka glumica Bojana Gregorić Vejzović (35). Njezin je dolazak izazvao opće uzbuđenje. Glumica je bila zaposlena čak i u stankama snimanja: dijelila je autograme, fotografirala se s obožavateljima te učlanila u mjesnu knjižnicu.

Iako je trenutačno prezaposlena – snima serijale “Ponos Ratkajevih” i “Dobre namjere” te nastupa u tri kazališne predstave, a uz sve to ima i malo dijete, 21-mjesečnog sinčića Raula – Bojana je ipak našla vremena za odlazak u Sali i još nekoliko mjesta na Dugom otoku gdje se snimala kampanja za kolekciju proljeće-ljeto 2008.

Slovite kao glumica s najviše stila, tko vam je pomogao da ga razvijete? – Moja mama Božidarka Frajt oduvijek je bila žena ispred svog vremena, dotjerana i pomalo ekstravagantna, s čim se ja u djetinjstvu baš i nisam najbolje nosila. Sjećam se da sam joj prigovarala i bila nesretna što se ona ne odijeva kao ostale mame: u jednostavan poslovni kostim i cipele s ravnom petom. Danas zahvaljujem Bogu što mi je ona mama.

Kako biste opisali svoj stil odijevanja? – To je kombinacija svega i svačega, koja ovisi o mom raspoloženju. Usred bijela dana mogu odjenuti visoke bijele čizme i srediti se kao za večernji izlazak, a drugo jutro ću bez problema otići na kavu u trenirki i tenisicama, ako mi to paše

Na koje ste modne dodatke posebno “slabi”? – Na torbice i cipele. Obožavam cipele, pogotovo ekstravagantne modele koji izgledaju poput skulptura. Uvijek kupim tako nešto, iako znam da ću ih rijetko nositi.

Gdje kupujete odjeću i obuću? – Uglavnom u Zagrebu. Rijetko kad kupujem u inozemstvu jer mi se ne sviđa pomisao da se moj odmor pretvori u trčanje po trgovinama. Trudim se kupovati na rasprodajama jer mi je suludo davati vrtoglave svote za “krpice”, samo mi se često zna dogoditi da nemaju moju veličinu. Onda kao zla Pepeljugina polusestra pokušavam silom ući u dva broja manje cipele.

Zašto ste prihvatili ponudu da postanete zaštitno lice brenda Coconut? – Zato što mi se svidjela ideja da promoviram izvorno hrvatsku modnu marku. Coconut kolekcija ima sve ono što tražim od odjeće – ženstvena je, ležerna i napravljena od kvalitetnih materijala, od kombinacije pamuka i elastina. A takvu odjeću uvijek nosim u slobodno vrijeme jer se, trčkarajući za Raulom, u tome najugodnije osjećam.

Jasmina Rodić

Pročitali ste skraćenu verziju teksta. Ako želite saznati više, pročitajte tekst u tiskanom izdanju Glorije broj 682 ili se pretplatite na PDF izdanje.

Najnovije
29. svibanj 2025 07:11