Expedition Schladming, 2006. godine

 ŠIME EšKINJA
Moda kao zabava

Ovo je bila jedna od prvih kampanja, a sada slave 20 godina na hrvatskoj modnoj sceni! Poznati dvojac poručuje: "Isplatilo se"

Upoznali su se na prijemnom ispitu za fakultet, utemeljili brend, razvili vrhunsku poslovnu strategiju koja je kulminirala suradnjama s najrazličitijim tvrtkama, ali i brojnim poznatim osobama, poput Severine, Jelene Rozge, Maje Šuput, ali i bivše predsjednice Kolinde Grabar Kitarović. Nadahnuti serijom "Dinastija", prvim damama, izborima ljepote, djevojačkim večerima, često su eksperimentirali s kičem kojem su s lakoćom mijenjali predznak i pretvarali ga u atraktivnu modu. Ove godine slave jubilarnu 20. godišnjicu svog superuspješnog brenda ELFS!

Upoznali su se na prijemnom ispitu za fakultet, utemeljili brend, razvili vrhunsku poslovnu strategiju koja je kulminirala suradnjama s najrazličitijim tvrtkama, ali i brojnim poznatim osobama, poput Severine, Jelene Rozge, Maje Šuput, ali i bivše predsjednice Kolinde Grabar Kitarović. Nadahnuti serijom "Dinastija", prvim damama, izborima ljepote, djevojačkim večerima, često su eksperimentirali s kičem kojem su s lakoćom mijenjali predznak i pretvarali ga u atraktivnu modu. Ove godine slave jubilarnu 20. godišnjicu svog superuspješnog brenda ELFS!

Oni su modni vilenjaci čije su revije uvijek pravi spektakl i za koje se traži mjesto više. Ivan Tandarić i Aleksandar Šekuljica dizajneri su i utemeljitelji brenda ELFS, koji je na hrvatskom modnom nebu zasjao točno prije dvadeset godina. Svoj jubilarni rođendan proslavili su u prepunom Pavilionu 1 Family Malla, revijom za proljeće i ljeto 2024. godine koja je predstavila novu ELFS djevojku, sazrelu u osviještenu ženu. Tako ona sada nosi fina, ležerna odijela i prekrasne haljine koje prate liniju tijela ili pak svojim voluminoznim formama i rukavima osvajaju na prvu. Kolekcija je začinjena predimenzioniranim ružama koje kao lajt motiv ukrašavaju kreacije u formi remena, ogrlica ili pak masivnih broševa. Pročišćena, koloristička linija upotpunjena je neodoljivim lakiranim torbicama u nekoliko varijanti, te u dijelovima satkana od trenutno najpopularnijeg satena metaliziranog izgleda.

image

Ivan Tandarić i Aleksandar Šekuljica, dizajneri brenda ELFS, revijom su proslavili 20 godina brenda

DARKO TOMAS CROPIX
image

Pročišćena, koloristička linija upotpunjena je neodoljivim lakiranim torbicama u nekoliko varijanti

DARKO TOMAS CROPIX
image

Novom kolekcijom su zavirili u svoju arhivu te se paletom boja osvrnuli na početke

DARKO TOMAS CROPIX
image

Kolekcija je začinjena predimenzioniranim ružama koje kao lajt motiv ukrašavaju kreacije u formi remena, ogrlica ili pak masivnih broševa

DARKO TOMAS CROPIX

"Kolekcijom ‘ELFS 20‘ zavirili smo u vlastiti arhiv. Paletom boja referirali smo se na 2004. godinu i na naše početke, jer smo upravo zbog tog šarenila tada postali zanimljivi i prepoznatljivi“, otkriva Aleksandar, te nastavlja: „Fokus nam je žena i njene potrebe. Kroz ovih dvadeset godina odrastali smo baš kao i naše klijentice, kako su se mijenjale njihove potrebe, tako smo stvarali nove krojeve i dizajne.“

image

Expedition Schladming, 2006. godine

ŠIME EšKINJA
image

Kampanja za donje rublje, 2011. godine. Model je Aleksej Puninski

GORAN MATIJAŠEC
image

Nina Morić nosila je reviju "Livin La Vida Loca" 2013. godine

GORAN MATIJAŠEC
image

Doris Pinčić bila je zvijezda kampanje Santa Balkana 2015.

FRANJO MATKOVIĆ

A kako je započela suradnja ovog uspješnog modnog dvojca, koji ima svoja prodajna mjesta u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Opatiji, Hvaru i Dubrovniku? Priča započinje na Tekstilno-tehnološkom fakultetu, kada su kao dio studentske prakse pokrenuli brend, te osmislili upečatljiv logo i već prvim predstavljanjem na Cro-a-Porteru osvojili publiku, koja je objeručke prihvatila njihov specifičan modni izričaj kojim su nerijetko na ironičan, ali i duhovit način predstavljali svoje viđenje mode. S logomanijom su krenuli kao sa zezancijom, a naposljetku je njihov logo postao svojevrstan statusni simbol među trendsetericama. I doista, oduvijek su pomicali granice, te se uz to dobro zabavljali, ali i sve oko sebe.

image

Jungle Trash, 2006. godine

ŠIME EšKINJA
image

Mia Kovačić s modnim dvojcem na reviji "I‘ve Got a Feeling" 2008.

GORAN MATIJAšEC
image

Iris Rajčić Livaja 2009. je nosila reviju "Dynasty Forever"

GORAN MATIJAšEC

Mnogi još pamte njihove urnebesne revije poput "Jungle Trash" i "Expedition Schladming", ali i kada je pistom prošetala baka Slavica iz Knjazovog serijala "Koledžicom po svijetu", ili pak nezaboravni show na kojem je nastupila Zdenka Kovačiček s tada populariziranom pjesmom "Frka", a dugo se pričalo i o reviji koju su smjestili u reciklažno dvoriše.

image

Baka Slavica na reviji 2007. godine, kolekcija za proljeće/ljeto Beauty Pageant

GORAN MATIJAšEC
image

Zdenka Kovačiček na reviji "Wild Flower" 2017. gdje je izvela svoj hit "Frka"

GORAN ČIŽMEŠIJA

Nezaboravna je i njihova kampanja, odnosno čarape iz kolekcije "Mafia Lady" ukrašene printom pištolja, te uzorcima točkica, zvjezdica ili pak ELFS loga s čipkastom podvezicom. Elfsi su uvijek bili u centru zbivanja i oduvijek su znali kako od trenutne aktualnosti koja zaokuplja javnost napraviti odličnu modnu priču, okupiti najjače sponzore, osvojiti trendseterice. Od trash estetike, pa sve do zlatnog doba Hollywooda, oni su znali kako na najbolji mogući način plasirati vlastite trendove, ističući se mladenačkim dizajnom i visokom kvalitetom izrade.

image

Kampanja "Mafia Lady" i Jelena Rozga kao zaštitno lice

GORAN MATIJAŠEC
image

Anita Dujić na reviji 2010. godine "Sex, smrt, pare, moć, slava"

GORAN MATIJAŠEC
image

Kampanja za hulahopke 2011. godine

GORAN MATIJAŠEC

Svih ovih godina Ivan i Aleksandar su ostali savršeno cool likovi koje su poznate osobe počele obožavati, a samim time i svi ostali, pa su tako njihove kreacije vrlo brzo postale must have. Ono što je također specifično za Elfse, brend im je kompletan i imaju odličnu poslovnu strategiju, pa osim odjeće za žene, muškarce i djecu, oni dizajniraju komade za uređenje doma, nakit, torbe, cipele, donje rublje, čarape, tenisice, sunčane naočale, kape, ali i bilježnice, olovke, maske za mobitel...

image

Tatjana Jurić u kampanji za sunčane naočale 2012. godine

MLADEN ŠARIĆ
image

Nikolina Minovska u kampanji za sunčane naočale 2015.

DANIJEL GALIĆ
image

Maja Šuput predstavila je limitirano izdanje maskica za iPhone 2015.

FRANJO MATKOVIĆ
image

Luka Nižetić s dizajnerima u kampanji za kolekciju tenisica 2016.

DANIJEL GALIĆ
image

Damir Kedžo kao zvijezda kampanje za tenisice, 2019. godine

JOHN PAVLISH
image

Zvijezda kampanje za nakit bila je voditeljica Ivana Mišerić

DANIJEL GALIĆ

Nerijetko i to na vrlo originalan način surađuju s najrazličitijim brendovima, što im je donijelo veliku popularnost i izvan modnog svijeta, a mogu se pohvaliti i sudjelovanjem na Eurosongu 2022. godine, kada su za to prestižno glazbeno natjecanje odjenuli našu predstavnicu Miju Dimšić.

image

Mia Dimšić ELFS

DANIJEL GALIĆ

Kako sami kažu najprodavaniji komad odjeće su njihove trenirke, a najupečatljiviji crveni kombinezon iz Severininog spota "Gas Gas". Nakon što su im Severina i Jelena Rozga bile zaštitna lica, njihova je popularnost postala neupitna, a kao kruna karijere bio je trenutak kada je bivša predsjednica Kolinda Grabar Kitarović odjenula njihovu haljinu na Općoj skupštini UN-a u New Yorku.

image

Severina je bila zaštitno lice njihove kampanje 2010. godine

JURICA SERTIć
image

S Jelenom Rozgom su mnogo surađivali

GORAN MATIJAŠEC
image

Jelena Rozga u kampanji "Holidays" 2012. godine

MLADEN ŠARIĆ
image

Ivan Tandarić i Aleksandar Šekuljica s Majom Šuput

GORAN MATIJAŠEC

Nimalo ne zaostajući za svjetskim dizajnerima, svoj parfem lansirali su povodom desete godišnjice brenda. Ova beauty poslastica oduševila je mnoge zaljubljenice u modu i ljepotu, koje su svoj Love primjerak u neodoljivoj bočici momentalno uvrstile na svoje "mirisne police". Senzualnu bazu njihovog mirisa činila je kombinacija meda i drveta, srednje note jasmin, zumbul i gardenija, a gornjim notama vladali su malina i neroli.

image

ELFS kampanja u suradnji sa zagrebačkim HNK - "Orašar"

DANIJEL GALIĆ
image

Nives Ivanišević i Jelena Glišić u kampanji za jesen/zimu 2021. godine

DANIJEL GALIĆ
image

Na reviji za proljeće/ljeto 2023. godine

GORAN ČIŽMEŠIJA

Iz sezone u sezonu nastavili su sa širenjem ponude brenda, koja sada sadrži zavidan popis stvari s njihovim potpisom. No, ima li unutar ove dugogodišnje i uspješne suradnje nesuglasica? Kako kažu dizajneri, ponekad zbog stresa i gužve oko revije nastanu nesuglasice, koje rješavaju tako da ih jednostavno prespavaju, dok su im ispušni ventil online shopping ili pak trenuci mira i tišine. Njihova strast za modom i poduzetnički duh nije mirovao ni za vrijeme pandemije, kada su održali online reviju, te se fokusirali na prodaju LOVE ELFS trenirki, koje su tada postale modni imperativ.

image

Aleksandar i Ivan u trgovini ELFS u Zagrebu

DANIJEL GALIć

I za sam kraj, pitali smo ih što mogu poručiti nakon dvadeset godina uspješne karijere, na što su nam kao iz topa odgovorili: "Isplatilo se igrati!" I zaista, čini se kako im je kroz odličnu modnu igru zaista samo nebo granica.

Linker
29. listopad 2024 05:21