Upoznali su se na prijemnom ispitu za fakultet, utemeljili brend, razvili vrhunsku poslovnu strategiju koja je kulminirala suradnjama s najrazličitijim tvrtkama, ali i brojnim poznatim osobama, poput Severine, Jelene Rozge, Maje Šuput, ali i bivše predsjednice Kolinde Grabar Kitarović. Nadahnuti serijom "Dinastija", prvim damama, izborima ljepote, djevojačkim večerima, često su eksperimentirali s kičem kojem su s lakoćom mijenjali predznak i pretvarali ga u atraktivnu modu. Ove godine slave jubilarnu 20. godišnjicu svog superuspješnog brenda ELFS!
Oni su modni vilenjaci čije su revije uvijek pravi spektakl i za koje se traži mjesto više. Ivan Tandarić i Aleksandar Šekuljica dizajneri su i utemeljitelji brenda ELFS, koji je na hrvatskom modnom nebu zasjao točno prije dvadeset godina. Svoj jubilarni rođendan proslavili su u prepunom Pavilionu 1 Family Malla, revijom za proljeće i ljeto 2024. godine koja je predstavila novu ELFS djevojku, sazrelu u osviještenu ženu. Tako ona sada nosi fina, ležerna odijela i prekrasne haljine koje prate liniju tijela ili pak svojim voluminoznim formama i rukavima osvajaju na prvu. Kolekcija je začinjena predimenzioniranim ružama koje kao lajt motiv ukrašavaju kreacije u formi remena, ogrlica ili pak masivnih broševa. Pročišćena, koloristička linija upotpunjena je neodoljivim lakiranim torbicama u nekoliko varijanti, te u dijelovima satkana od trenutno najpopularnijeg satena metaliziranog izgleda.
"Kolekcijom ‘ELFS 20‘ zavirili smo u vlastiti arhiv. Paletom boja referirali smo se na 2004. godinu i na naše početke, jer smo upravo zbog tog šarenila tada postali zanimljivi i prepoznatljivi“, otkriva Aleksandar, te nastavlja: „Fokus nam je žena i njene potrebe. Kroz ovih dvadeset godina odrastali smo baš kao i naše klijentice, kako su se mijenjale njihove potrebe, tako smo stvarali nove krojeve i dizajne.“
A kako je započela suradnja ovog uspješnog modnog dvojca, koji ima svoja prodajna mjesta u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Opatiji, Hvaru i Dubrovniku? Priča započinje na Tekstilno-tehnološkom fakultetu, kada su kao dio studentske prakse pokrenuli brend, te osmislili upečatljiv logo i već prvim predstavljanjem na Cro-a-Porteru osvojili publiku, koja je objeručke prihvatila njihov specifičan modni izričaj kojim su nerijetko na ironičan, ali i duhovit način predstavljali svoje viđenje mode. S logomanijom su krenuli kao sa zezancijom, a naposljetku je njihov logo postao svojevrstan statusni simbol među trendsetericama. I doista, oduvijek su pomicali granice, te se uz to dobro zabavljali, ali i sve oko sebe.
Mnogi još pamte njihove urnebesne revije poput "Jungle Trash" i "Expedition Schladming", ali i kada je pistom prošetala baka Slavica iz Knjazovog serijala "Koledžicom po svijetu", ili pak nezaboravni show na kojem je nastupila Zdenka Kovačiček s tada populariziranom pjesmom "Frka", a dugo se pričalo i o reviji koju su smjestili u reciklažno dvoriše.
Nezaboravna je i njihova kampanja, odnosno čarape iz kolekcije "Mafia Lady" ukrašene printom pištolja, te uzorcima točkica, zvjezdica ili pak ELFS loga s čipkastom podvezicom. Elfsi su uvijek bili u centru zbivanja i oduvijek su znali kako od trenutne aktualnosti koja zaokuplja javnost napraviti odličnu modnu priču, okupiti najjače sponzore, osvojiti trendseterice. Od trash estetike, pa sve do zlatnog doba Hollywooda, oni su znali kako na najbolji mogući način plasirati vlastite trendove, ističući se mladenačkim dizajnom i visokom kvalitetom izrade.
Svih ovih godina Ivan i Aleksandar su ostali savršeno cool likovi koje su poznate osobe počele obožavati, a samim time i svi ostali, pa su tako njihove kreacije vrlo brzo postale must have. Ono što je također specifično za Elfse, brend im je kompletan i imaju odličnu poslovnu strategiju, pa osim odjeće za žene, muškarce i djecu, oni dizajniraju komade za uređenje doma, nakit, torbe, cipele, donje rublje, čarape, tenisice, sunčane naočale, kape, ali i bilježnice, olovke, maske za mobitel...
Nerijetko i to na vrlo originalan način surađuju s najrazličitijim brendovima, što im je donijelo veliku popularnost i izvan modnog svijeta, a mogu se pohvaliti i sudjelovanjem na Eurosongu 2022. godine, kada su za to prestižno glazbeno natjecanje odjenuli našu predstavnicu Miju Dimšić.
Kako sami kažu najprodavaniji komad odjeće su njihove trenirke, a najupečatljiviji crveni kombinezon iz Severininog spota "Gas Gas". Nakon što su im Severina i Jelena Rozga bile zaštitna lica, njihova je popularnost postala neupitna, a kao kruna karijere bio je trenutak kada je bivša predsjednica Kolinda Grabar Kitarović odjenula njihovu haljinu na Općoj skupštini UN-a u New Yorku.
Nimalo ne zaostajući za svjetskim dizajnerima, svoj parfem lansirali su povodom desete godišnjice brenda. Ova beauty poslastica oduševila je mnoge zaljubljenice u modu i ljepotu, koje su svoj Love primjerak u neodoljivoj bočici momentalno uvrstile na svoje "mirisne police". Senzualnu bazu njihovog mirisa činila je kombinacija meda i drveta, srednje note jasmin, zumbul i gardenija, a gornjim notama vladali su malina i neroli.
Iz sezone u sezonu nastavili su sa širenjem ponude brenda, koja sada sadrži zavidan popis stvari s njihovim potpisom. No, ima li unutar ove dugogodišnje i uspješne suradnje nesuglasica? Kako kažu dizajneri, ponekad zbog stresa i gužve oko revije nastanu nesuglasice, koje rješavaju tako da ih jednostavno prespavaju, dok su im ispušni ventil online shopping ili pak trenuci mira i tišine. Njihova strast za modom i poduzetnički duh nije mirovao ni za vrijeme pandemije, kada su održali online reviju, te se fokusirali na prodaju LOVE ELFS trenirki, koje su tada postale modni imperativ.
I za sam kraj, pitali smo ih što mogu poručiti nakon dvadeset godina uspješne karijere, na što su nam kao iz topa odgovorili: "Isplatilo se igrati!" I zaista, čini se kako im je kroz odličnu modnu igru zaista samo nebo granica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....