Odbjegli britanski kraljević je suprugom osnovao produkcijsku kompaniju Archewell Audio koja je potpisala ugovor o suradnji s digitalnim servisom Spotify.
Prije mjesec dana 37-godišnji princ Harry, odbjegli član britanske kraljevske obitelji koji je prije dvije godine sa suprugom, kanadskom glumicom Meghan Markle okrenuo leđa dvoru i Buckinghamskoj palači, te započeo novi život u Sjedinjenim Državama, svijetu je pokazao da će u fokusu njegove profesionalne budućnosti biti mentalno i duševno zdravlje. Princ Harry tada je bio glavni gost na virtualnoj konferenciji o mentalnom fitnessu koju je organizirao Alexi Robichaux, predsjednik uprave kompanije BetterUp, u kojoj je britanski kraljević - izvršni predsjednik. A sada je sa suprugom Meghan Markle najavio širenje posla osnivanjem medijske produkcije Archewell Audio, preko koje će se zainteresiranoj javnosti u cijelom svijetu obraćati putem svog podcasta.
Glasnogovornik kompanije potvrdio je da su Meghan i Harry, koje je u svom obraćanju titulirao kao Vojvodu i Vojvotkinju od Sussexa, potpisali višegodišnji ugovor o poslovnoj suradnji sa servisom Spotify, švedskim audio servisom koji je osnovan prije 15 godina u Stockholmu, a danas ima petnaest ureda diljem svijeta, a drugo sjedište mu je danas i u New Yorku. Riječ je o jednom od najvećih streaming servisa na svijetu s 406 milijuna aktivnih korisnika, od kojih su njih 180 milijuna - pretplatnici. Većinu prihoda ostvaruju od distribucije glazbe, a njihov katalog uključuje 82 milijuna pjesama za koja posjeduju autorska prava, a taj broj stalno raste.
Mnogo manji, ali ne i manje važan izvor prihoda su im i podcasti, a jedan od novih aduta ove godine sigurno će im biti i Archewell Audio.
Čitajte i: Ni njemu nije lako: Princ Harry o burnoutu, mentalnom fitnessu i radu na sebi
Još nije poznato što će točno biti u fokusu kompanije Meghan Markle i princa Harryja jer su zasad u javnost puštene samo opće informacije o tome kako će raditi na podizanju svijesti o potrebi vjerodostojnog, relevantnog i točnog informiranja, minimaliziranju širenja dezinformacija i potpori transparentnosti, kako stoji u službenom priopćenju kompanije.
Dok čekamo nove informacije, ne smijemo zaboraviti da se i Spotify našao na udaru javnosti zbog podcasta u kojima su iznošene teorije zavjere posebice u kontekstu pandemije koronavirusa, potrebe poštivanja epidemioloških mjera, a pogotovo cijepljenja.
Prema insajderskim informacijama upravo to je dovelo do višemjesečnog prekida najavljene suradnje Archewell Audia i Spotifya, no svi problemi su očigledno u međuvremenu prevladani.
U kontinuiranim razgovorima koji se nastavljaju Archewell Audio i Spotify uspjeli su definirati zajedničke ciljeve, među kojima profit i zarada sigurno imaju svoje mjesto - premda ih nitko glasno ne spominje. Prema lanjskim informacijama u digitalnom svijetu postojalo je više od dva milijuna aktivnih podcasta, a ne sumnjamo da će u toj šumi i Archewell Audio pronaći svoje mjesto pod sunce.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....