Tim mladih domaćih kreativaca osmislio je izgled domaće marke brašna. Ovo je njhova priča iz Gloria IN magazina.
Hrvatska Farina Speciale brašna - manitoba, pir, tip 00, zob i heljda - koja su se nedavno na tržištu pojavila u novom ruhu, razgrabljena su brzinom svjetlosti. Istina, za tom osnovnom prehrambenom namirnicom otpočetka pandemije koronavirusa naveliko se poseže, no za Farinom su se "okrenuli" i oni kojima kupnja brašna nije bila u planu. A te "rekreativne" kupce privukao je izgled pakiranja: velikim slovima ispisani nazivi brašna na podlogama toplih, pastelnih nijansi.
Nova dopadljiva ambalaža osmišljena je u zagrebačkom studiju Size, a kreativni proces predvodio je Jurica Koletić (30), dizajner i suosnivač studija. U realizaciji ideje Koletiću je pomogao ostatak ekipe: suosnivači, marketinški stručnjaci Ivan Fistrić (36) i Andrej Virant Sadiković (32) te videoanimator Ivan Radović (30) i dizajnerica Matea Jurčević (29). Rad kreativne petorke, koja se okupila prije šest godina, popratili su i svjetski dizajnerski portali, među njima i Trendlend.
Određena doza kaosa
- Primarno se bavimo osmišljavanjem vizualnih i verbalnih identiteta za brendove i tvrtke. To uključuje dizajn te osmišljavanje naziva i slogana. Uz to, jednako su nam važni animacija i video, kako bismo brendovima “dali” i dimenzije pokreta i zvuka. Tu su i izrada web stranica, dizajn ambalaže i reklamne kampanje. A da smo na pravom putu, dokaz nam je i dvadesetak međunarodnih priznanja, među kojima i Site of the day, prestižna svjetska nagrada za web dizajn naše stare stranice. Ta nam je nagrada otvorila vrata i za rad na inozemnom tržištu, posebno u SAD-u i Europi, gdje smo vrlo traženi - ističe Ivan Fistrić, inače direktor i brend menadžer studija Size, za koji kaže da je skup kreativaca koji su napustili velike sustave i pokrenuli vlastiti posao kako bi mogli raditi na svoj način.
- Velike organizacije super su za učenje i početak karijere, ali imaju i loše strane. Kreativnost je teško standardizirati, a veliki sustavi to često zahtijevaju. Preveliki su ulozi pa se projekti prihvaćaju neselektivno, rokovi su prekratki... U kreativnoj agenciji najvažniju riječ moraju imati profesionalci - kreativci - tvrdi Fistrić, dodajući da si u radu dopuštaju i određenu dozu kaosa jer se iz njega rađa inovacija. No mora, kaže, postojati plan. S njim se slaže i Jurica Koletić, dodajući da je najveće bogatstvo Sizeove petorke - svestranost.
- Ne želimo masovnu produkciju, hrpu posla koji ne smijemo ili ne želimo pokazati. Želimo ostati mala, boutique agencija i stvarati za brendove koji znaju prepoznati vrijednost ideje - govori Ivan Fistrić. Jer bez ideje, kaže, postoji samo gomila sličnih proizvoda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....