Gloria produkcija
ravnopravnost u samom vrhu

Ženska snaga hrvatskog biznisa: Glorijin projekt okuplja najmoćnije žene u zemlji i otvara goruća pitanja

Glorijin izbor najuspješnijih žena Hrvatske, koji je nastao u suradnji s Finom, nije samo prigodno isticanje onih koje su uspjele probiti famozni stakleni strop i izboriti se za sebe, već i prilika da se kroz sve naše platforme pokrene otvorena rasprava o preprekama i izazovima s kojima se suočavaju žene u biznisu, jednako kao i o benefitima koje ostvaruju tvrtke koje vode žene.

Glorijin izbor najuspješnijih žena Hrvatske, koji je nastao u suradnji s Finom, nije samo prigodno isticanje onih koje su uspjele probiti famozni stakleni strop i izboriti se za sebe, već i prilika da se kroz sve naše platforme pokrene otvorena rasprava o preprekama i izazovima s kojima se suočavaju žene u biznisu, jednako kao i o benefitima koje ostvaruju tvrtke koje vode žene.

Imaju li žene u Hrvatskoj doista ravnopravnu priliku voditi najveće i najuspješnije tvrtke? Kojom god metodologijom pokušali odgovoriti na to pitanje, odgovor će, nažalost, biti negativan.

Primjerice, prema posljednjem dostupnom Indexu rodne ravnopravnosti iz 2020., kod pozicija odlučivanja u ekonomiji, odnosno po broju žena u upravnim odborima kompanija, Hrvatska je na 13. mjestu u EU. Doduše, u odnosu na 2010., napredak je ostvaren – i to za 8 bodova, no i dalje se ne nalazimo u grupi država članica u kojima žene čine barem jednu trećinu članstva u upravnim odborima.

Kako to promijeniti? Sustavnim upozoravanjem na rodnu neravnopravnost, te davanjem prostora ženama koje su uspjele da svoja iskustva prenesu novim generacijama. Stoga, Glorijin izbor najuspješnijih žena Hrvatske, koji je nastao u suradnji s Finom, nije samo prigodno isticanje onih koje su uspjele probiti famozni stakleni strop i izboriti se za sebe, već i prilika da se kroz sve naše platforme pokrene otvorena rasprava o preprekama i izazovima s kojima se suočavaju žene u biznisu, jednako kao i o benefitima koje ostvaruju tvrtke koje vode žene.

image
Anita Letica, predsjednica Uprave Philip Morrisa Zagreb d.o.o. jedna je od gošća na Gloria Business Talku.
Promo fotografije

Naš projekt, pod nazivom Ženska snaga hrvatskog biznisa, sastoji se od dva dijela.

Prvi je luksuzni magazin u kojem su istaknute najuspješnije žene domaće poslovne zajednice temeljem prihoda i rezultata u 2020. Taj ćemo magazin darovati svim našim čitateljima uz Gloriju u četvrtak, 16. rujna. Drugi dio projekta odnosi se na event kojeg organiziramo istog dana, a koji će okupiti najmoćnije žene Hrvatske. U večeri posvećenoj ženskoj snazi i biznisu sučelit ćemo mišljenja te dati priliku da neke od njih podijele svoja iskustva o uspjehu, upravljanju, rodnoj ravnopravnosti... Na Glorijinom Business Talku ugostit ćemo Anitu Leticu, predsjednicu Uprave Philip Morrisa Zagreb d.o.o., zatim Renatu Matusinović, izvršnu direktoricu kategorije hrane i članicu upravljačkog tima Nestle za tržište jugoistočne Europe, te Ladu Tedeschi Fiorio, članicu uprave Atlantic Grupe.

image
Članica uprave Atlantic grupe, Lada Tedeschi Fiorio, također će govoriti o poziciji Hrvatica u svijetu visokog biznisa.
Domagoj Kunić
image
Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije hrane i članicu upravljačkog tima Nestle za tržište jugoistočne Europe, na Gloria Business Talku govorit će iz svog bogatog poslovnog iskustva.
Promo fotografije

Vjerujemo da inicijativa Glorije – kao najutjecajnijeg ženskog magazina u Hrvatskoj i regiji - neće biti uzaludna i da će se na ključnim pozicijama moći (politika, ekonomija, znanost...) u budućnosti i kod nas ostvariti rodna ravnopravnost. Po tom pitanju, EU je već na pola puta, krajnje je vrijeme da se i mi priključimo novom valu promjena.

image
Gloria produkcija
Linker
21. studeni 2024 23:34