PATRICK SMITH/GETTY IMAGES/PROFIMEDIA
Spektakl poluvremena

Dok su neki oduševljeni nastupom The Weeknda na Super Bowlu, drugi ga ismijavaju i od njega rade ‘memeove‘

Poznati je pjevač u performans uložio sedam milijuna dolara, no mnoge je razočarao jer još uvijek ne mogu prijeći preko njegovog novog umjetničkog izražaja.

Poznati je pjevač u performans uložio sedam milijuna dolara, no mnoge je razočarao jer još uvijek ne mogu prijeći preko njegovog novog umjetničkog izražaja.

Abel Tesfaye, 30-godišnji glazbenik poznat kao The Weeknd, završio je desetljeće dugo putovanje od anonimnog producenta do pop zvijezde na poluvremenu Super Bowla. Prošle godine publiku su zabavljale Jennifer Lopez i Shakira te se o njihovom nastupu pričalo još dugo.

No, ove je godine kanadski pjevač napravio spektakl i u samo 13 minuta potrošio sedam milijuna dolara. Poluvrijeme je otvorio pjesmom "Starboy" iz 2016., a na pozornici, koja je dizajnirana da izgleda baš poput neke svjetleće reklame u Las Vegasu, pojavio se u autu koji je također bio dio konstrukcije. Prvi put su i tribine pretvorene u dio pozornice.

image
Pozornica je pretvorena u spektakularnu kulisu.
USA TODAY NETWORK/DDP USA/PROFIMEDIA

Weeknda je popratila i hrpa pirotehnike kao i mnoštvo plesača koji su bili odjeveni u crvene jakne i imali zavoje na glavi. Iako je publiku zapalio svojim najvećih hitovima poput "Can't Feel My Face" ili "Blinding Lights", mnogi na društvenim mrežama popljuvali su njegov nastup.

image
The Weeknd je bio okružen mnoštvom plesačima sa zavojima na glavi.
PATRICK SMITH/GETTY IMAGES/PROFIMEDIA

Novi glazbeni izričaj pod upitnikom

Naime, mnogi još uvijek ne mogu prijeći preko toga što je glazbenik početkom 2020. od sebe napravio potpunu drugu osobu. Na dodjeli američkih glazbenih nagrada American Music Awards 2020. pojavio se sa zavojima na licu, što je izazvalo lavinu komentara. I na dodjeli MTV nagrada pojavio se s modricama na licu, no ispostavilo se da je to bila samo "maska" kroz koju promovira svoj rad.

image
The Weeknd u videu spotu za "Save Your Tears".
BACKGRID/BACKGRID UK/PROFIMEDIA

No, zbog spota za pjesmu "Save Your Tears" mnogi su pomislili da je Weeknd napravio plastičnu operaciju lica. Ipak, to je bila samo dobra šminka, no svejedno mu zamjeraju što se čini "ružnijim nego što jest".

Jest da je na Super Bowlu pokazao svoj talent, ali mnoge su više iznenadili čudni trenuci tijekom nastupa od kojih su nastali memeovi.

Dok je jednima izgledao vrlo zbunjeno i kao da "nije svoj", drugi su kritizirali njegov glas koji je "drhtao dok je pjevao". No, bilo je i onih koji su pohvalili njegov nastup, rekavši da je "rasturio". Je li oduševio ili "fejlao", procijenite sami.

Linker
04. studeni 2024 11:07