Nakon što je uspješno pokrenula i vodi svoj podcast, Obama će biti zvijezda i izvršna producentica emisije "Waffles+Mochi", koja će se početi prikazivati na Netflixu 16. ožujka.
Baš kao i naša prva dama i Michelle Obama posvetila se kampanjama za suzbijanje pretilosti kod djece, posljednja u nizu aktivnosti je nova emisija namijenjena djeci i roditeljima. Bivša prva dama Amerike Michelle Obama na Netflixu pokreće svoj kulinarski show namijenjen najmlađima. Ona će biti zvijezda i izvršna producentica emisije "Waffles+Mochi", koja će se početi prikazivati 16. ožujka.
Na pitanje o svojoj novoj emisiji na Netflixu, Obama je pojasnila da će njezin sadržaj biti namijenjen prvenstveno djeci. Glavne zvijezde showa bit će dvije lutke prikladnih imena - Waffles i Mochi, a Obama će biti vlasnica trgovine. Kako je pojasnila, kroz emisiju će biti prikazano njihovo zajedničko "putovanje" na kojem će se okušati u kulinarstvu.
"Imam važne vijesti za vas. Na ovome sam radila već neko vrijeme i jako sam uzbuđena što vam konačno mogu reći. Dopustite mi da vas upoznam sa svoja dva prijatelja - njihova imena su Waffles i Mochi. Od 16. ožujka krećemo s novom emisijom za djecu", objavila je bivša prva dama na svom Instagramu.
Čitajte i: Rijetko je ovakvu vidimo: Michelle Obama rođendan proslavila bez frizure i trunke šminke
"Radni se o dobroj hrani: njenom otkrivanju, kuhanju i naravno - jedenju. Ovaj dvojac će nas povesti na avanture po svijetu kako bismo otkrili nove sastojke i isprobali nove recepte. Djeca će ih obožavati, ali znam da će se i odrasli dobro zabaviti - i saznati korisne savjete za kuhinju", dodala je Obama.
Kampanja 'Pokrenimo se'
"Uz pomoć prijatelja, među kojima je i vlasnica supermarketa Michelle Obama te čarobne leteće košarice za kupnju koja je zamišljena kao vodič, glavni likovi Waffles i Mochi putovat će svijetom i posjećivati razne kuhinje, restorane, farme i domove, pripremati jela s raznovrsnim začinima uz pomoć poznatih chefova, djece i poznatih ličnosti", rekli su iz Netflixa.
Tema emisije usko je povezana sa sloganom "Let's move" (Pokrenimo se) iz ranije Michelline javnozdravstvene kampanje, čiji je cilj suzbiti pretilost među djecom. Svrha njezine kampanje bila je pokrenuti inicijative koje bi svim obiteljima pomogle da dobiju pristup zdravoj i cjenovno pristupačnoj hrani te da povećaju tjelesnu aktivnost.
"Waffles + Mochi" samo je jedan od brojnih medijskih pothvata bivše prve dame.
Njezin dokumentarni film "Becoming" otprije se prikazuje na Netflixu, a 2020. pokrenula je podcast i na Spotifyu. Michelle i njezin suprug, bivši američki predsjednik Barrack Obama s Netflixom su potpisali višegodišnji ugovor za produkciju filmova i serija pod nazivom Higher Ground Productions.
Čitajte i: Michelle Obama: 'Baracka sam željela gurnuti s prozora. Ali, najlakše je odustati...'
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....