JAMES WHATLING/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA
Nije imala sreće

Netflix mijenja poslovanje: Povećanje kvalitete sadržaja koštalo je i novu seriju Meghan Markle

Zbog velikog pada pretplatnika, streaming platforma više neće nuditi pregršt sadržaja kao i dosad, već će se fokusirati na njegovu kvalitetu.

Zbog velikog pada pretplatnika, streaming platforma više neće nuditi pregršt sadržaja kao i dosad, već će se fokusirati na njegovu kvalitetu.

Netflix je odustao od snimanja animirane serije Pearl koji je trebala producirati tvrtka Archewell Productions u vlasništvu Meghan Markle i princa Harryja. Nakon prvog značajnog pada broja pretplatnika u posljednjih deset godina, streaming platforma radi na promjeni strategije poslovanja koja će, čini se, utjecati i na vojvotkinju od Sussexa.

Prema Deadlineu, animirani projekt, koji je trebao biti obiteljska serija, neće biti prikazan na Netflixu. Produkcijska kuća vojvotkinje i vojvode od Sussexa usmjerena je na dječji program, s igranim serijama i dokumentarcima.

Serija Pearl trebala je pratiti avanture dvanaestogodišnjakinje koja putuje kroz povijest kako bi upoznala razne utjecajne žene.

image

Produkcijska kuća vojvotkinje i vojvode od Sussexa usmjerena je na dječji program.

PPE/DDP USA/PROFIMEDIA

Sama je najava serije izazvala velik interes javnosti.

“Baš kao mnoge djevojke njezine dobi, naša junakinja Pearl je na putu samootkrivanja dok pokušava prevladati svakodnevne životne izazove", kazala je Markle u najavi serije.

Čitajte i: Lingvistička bitka Meghan Markle: Želi prisvojiti riječ poznatu već vjekovima

image

Čini se kako streaming platforma priprema značajne promjene.

WACHIWIT/ALAMY/ALAMY/PROFIMEDIA

Netflix je odlučio odustati od suradnji prilikom stvaranja još dvije nadolazeće animirane serije za djecu. Prema Deadlineu, streaming platforma priprema značajne promjene i potiče produkcijske kuće da prenesu projekte u razvoju na druge platforme. Iako je njihova mantra posljednjih godina bila ponuditi što više sadržaja, čini se kako se sada okreću kvaliteti tog.

Naime, tvrtka je zabilježila pad cijena dionica, i to više od 20 posto u prvom tromjesečju, a izgubili su 200.000 pretplatnika nakon što su predvidjeli 2,5 milijuna novih pretplatnika.

Linker
06. studeni 2024 00:15