Josipa Pipunić i Kate Namgung, vlasnica i osnivačica Beigica

 RYS
ZDRAVA KOŽA

Nova destinacija za ljubitelje kozmetike - ova poduzetnica zaljubila se u korejsku kozmetiku pa pokrenula brend

Rješenje za svoje akne poduzetnica Josipa Pipunić pronašla je u Koreji, a oduševljenje njihovom kozmetikom, holističkim pristupom u njezi i korištenjem prirodnih, netoksičnih sastojaka rezultiralo je pokretanjem brenda Divote - web shopa s korejskom kozmetikom.

Rješenje za svoje akne poduzetnica Josipa Pipunić pronašla je u Koreji, a oduševljenje njihovom kozmetikom, holističkim pristupom u njezi i korištenjem prirodnih, netoksičnih sastojaka rezultiralo je pokretanjem brenda Divote - web shopa s korejskom kozmetikom.

U moru web shopova koji su preplavili online tržište jedan osmišljen u Osijeku sasvim je poseban - jer je proizašao iz vrlo osobnih motiva. Divote Cosmetics, inovativnu online destinaciju za ljubitelje kozmetike, osmislila je Josipa Pipunić, mlada poslovna žena koja trenutačno vodi nekoliko projekata u sklopu obiteljske firme Žito, vodeće poljoprivredne i prehrambene grupacije u Slavoniji. Priča je, naime, započela Josipinim osobnim putovanjem prema boljoj njezi i zdravoj koži. Suočena s aknama i nezadovoljna konvencionalnim kozmetičkim rješenjima, okrenula se korejskoj clean kozmetici, u svijetu prepoznatoj po svom holističkom pristupu i učinkovitosti, koja se temelji na čak deset koraka njege, dubinskoj hidrataciji te korištenju prirodnih, netoksičnih sastojaka.

image

Josipa priznaje da je zaljubljena u Koreju, njihov način života i - K-Beauty

RYS

Nakon godina istraživanja i osobnih uspjeha u rješavanju problema s kožom Josipa je prepoznala potencijal ove kozmetike za cijelo hrvatsko tržište. U tom se procesu zaljubila u Koreju, njihov način života i filozofiju koja nas potiče da odvojimo vrijeme za sebe, njegujemo pozitivan stav i stvaramo mirno okruženje. Sada barem dva puta godišnje putuje u Koreju, gdje je stekla brojne prijatelje i dobro upoznala njihovu kulturu, obilazi partnere i pronalazi nove brendove koje će dovesti na hrvatsko tržište. Josipine korejske avanture možete pratiti na njenom Instagram i TikTok profilu.

Naziv ‘Divote’ na hrvatskom označava prekrasne stvari, a tu je i igra riječi jer ‘devote’ na engleskom znači predanost - u ovom slučaju brizi o sebi iznutra i izvana. Stoga nema pogrešnog načina za izgovaranje ‘Divote’

Brend Divote je nastao i kao odgovor na rastući interes za korejsku kozmetiku u Hrvatskoj, ali i iz želje da kupcima ponudi mjesto gdje mogu pronaći najkvalitetnije čiste proizvode koji odgovaraju njihovim potrebama. Naziv “Divote” na hrvatskom jeziku označava “prekrasne stvari”, ali tu je prisutna i zanimljiva igra riječi: “devote” na engleskom znači predanost - u ovom slučaju brizi o sebi iznutra i izvana, ali i duboka predanost ideji da se pruži najbolje od čiste korejske kozmetike. Stoga nema pogrešnog načina za izgovaranje “Divote”, jer ovo ime isprepliće slojeve značenja, obuhvaća i ljepotu i posvećenost. Ova višestruka značenja utjelovljuju misiju da se ponude proizvodi koji nisu samo estetski ugodni već su i izrađeni s posvećenošću i brigom za kupca i najbolji su put do porculanskog tena kakav imaju Koreanke.

image

Josipa Pipunić i Kate Namgung, vlasnica i osnivačica Beigica

RYS

Proizvodi na Divote web shopu obuhvaćaju sve korake njege, od čišćenja i toniranja do dubinske hidratacije i zaštite kože: stoga su u ponudi čistači, dodaci, maske, piling, toneri, serumi i uljni čistači za kožu, maske i šamponi za kosu, kreme i šamponi za njegu tijela.... svi formulirani s vrlo učinkovitim, nježnim sastojcima, koji ne djeluju toksično na organizam. Pritom je riječ o nekoliko vrhunskih brendova - Axis-Y, Beigic, Georganic, Haruharu, Isntree, Mixsoon, Needly i Purito - a dostavljaju se u sve države Europske unije, Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Švicarsku. I sve ih je Josipa osobno isprobala, obišla njihove proizvodne pogone i upoznala stručnjake koji stoje iza brenda. “Lokomotiva” brenda Divote je Beigic, za koji su ekskluzivni distributeri u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji. Njihovi proizvodi temelje se na visokokvalitetnim sastojcima poput zelenih zrna kave, koja imaju snažno antioksidativno djelovanje, a uz to su etički izrađeni, veganski i cruelty-free, što ih čini savršenim odabirom za sve koji traže održivu njegu kože. Koristeći i sama tu kozmetiku, Josipa je upoznala osnivačicu brenda Kate Namgung, a njihovo prijateljstvo postalo je ključan faktor u razvoju Divote Cosmeticsa. Kate je osnivačica ne samo Beigica nego i Beigic Cafea, jedinstvenog mjesta u Koreji koje odiše mirom i jednostavnošću.

image

Perjanica web shopa Divote je brend Beigic s proizvodima na bazi zrna zelene kave, koja imaju snažno antioksidativno djelovanje

RYS

Upravo taj osjećaj Josipa je željela prenijeti na hrvatsko tržište - da njeni kupci osjete istu vrstu osobne povezanosti s proizvodima kao što ju je ona osjetila kroz Beigic. I premda se K-Beauty temelji na 10 koraka, koje je i ona sama isprva slijedila, kroz godine iskustva i testiranja naučila je da ta kozmetika ne mora imati tako dugu i kompliciranu rutinu, već da - prilagođavanjem svačijoj potrebi i koži - može biti jednostavna i brza, a opet vrlo vrlo učinkovita. No i ostali korejski brendovi koje okuplja Divote Cosmetics poštuju filozofiju čiste kozmetike, koja je formulirana kako bi osigurala zdravlje kože i dugotrajne rezultate. Takav holistički pristup znači da ljepota nije samo površna, već duboka, povezana s cjelokupnim zdravljem kože i tijela.

image
press

Kao savršen dio ove priče uklopila se i Min-young, zaštitno lice brenda Divote i bliska Josipina prijateljica. Za Min-young, koja utjelovljuje sve što brend predstavlja, ovo je bila prva kampanja u kojoj je imala priliku otkriti sebe, pri čemu je svojom autentičnošću i energijom oduševila sve prisutne na predstavljanju Divote web shopa i Beigica. Promocija je održana na prvom u nizu planiranih Luxury Nature Escape Evenata u Wellness & Wholeness hotelu Materra u Čepinu, u prisutnosti 50-ak ljubitelja beauty industrije Hrvatske i Koreje, koji su se duboko povezali s brendom i ovom pričom. Kako bi ugođaj bio potpun, za hranu je bio zadužen glavni chef u Veleposlanstvu Republike Koreje Cheolhui Lee, koji već pet godina živi u Zagrebu i osobni je kuhar korejskog veleposlanika. Iz Koreje je za tu prigodu doputovala i osnivačica brenda Beigic Kate Namgung kako bi s Josipom Pipunić predstavila ovu lijepu priču. Jer, Divote Cosmetics je više od običnog web shopa - to je mjesto koje spaja ljubav prema Koreji, vrhunskoj kozmetici i čistoći sastojaka.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Gloria x hotel Materra

Linker
23. studeni 2024 13:02