Iako već ima deset parfema pod svojim imenom, poznata glazbenica krenula je malo dublje u beauty vode i to zbog ljubavi prema šminkanju.
S 278 milijuna pratitelja na Instagramu američka pjevačica Ariana Grande doista ne treba nikakvu marketinšku podršku prilikom promocije svojih projekata - kao što je lansiranje make-up brenda REM i prve kolekcije nadahnute njenim stilom šminkanja.
Pop-zvijezda, poznata po glazbenim hitovima ‘7 rings’ i ‘Bang Bang’, još je 2015. ušla u kozmetički biznis, kad je predstavila svoj prvi od sveukupno deset parfema ‘by Ariana Grande’, a make-up je rezultat njene velike strasti prema šminkanju - koju dijeli s majkom Joan, menadžericom u marketinškoj industriji.
Čitajte i: Ariana Grande izbacila je novi miris: 'To je intergalaktički san o ženstvenosti i moći'
Prva kolekcija, koju je nazvala ‘Prvo poglavlje: Ultraljubičasto’, sadrži 12 proizvoda i svaki od njih u sebi ima neku varijantu ljubičaste, a svi su u stilu retro futurizma iz 60-ih - u skladu s njenom osobnom estetikom. Sa savršenim potezom eyelinera i volumenom kose, Ariana izgleda poput pop-diva tog doba.
Njezina kolekcija može se nabaviti na službenoj stranici brenda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....