Za veliku rođendansku obljetnicu poznati francuski brend okupio je odabrane uzvanike u istarskom resortu.
Njega kose ženama je osobito važna jer je zdrava i sjajna kosa simbol ljepote i ženstvenosti, a osim estetskih razloga pravilna njega dobra je i za zdravlje kose jer sprječava probleme s vlasištem. Kroz rituale njege, žene također uživaju u trenucima opuštanja, a ništa od toga ne bi bilo moguće bez kvalitetnih preparata. Jedan od vodećih brendova za njegu kose kojeg koriste milijuni žena diljem svijeta još od 1964. godine poznato je ime - Kérastase koji slavi 60. obljetnicu. Svoj uspjeh gradi na pružanju iznimne učinkovitosti na vlasištu i kosi kroz proizvode i tretmane u salonima, a sve pokreću znanstvena ekspertiza, profesionalno znanje i intuitivno razumijevanje onoga što ljudi uistinu žele od njege kose.
Kérastase je prisutan u više od 60 zemalja sa zajednicom od oko 150 000 frizera, a vodi se filozofijom “njega na prvom mjestu” koja se proteže izvan samih proizvoda - njega za sve tipove kose i sve pojedince, kao i za svijet u kojem živimo. Povodom proslave ove uistinu posebne obljetnice hrvatski Kérastase tim pozvao je najveće ambasadore, odabrane stručnjake, kao i predstavnike vodećih medija u lukuzni istarski resort Meneghetti, gdje su imali priliku uživati svim osjetilima u zalasku sunca i gastro delicijama s Michelin* preporukom.
Tim je predstavio povijest brenda od francuskog chica 60-ih sve do modernih i trendova budućnosti. Ovaj dugovječni brend predan je poboljšanju svog utjecaja na planet, koristeći inovacije kako bi smanjio svoj vodeni otisak i očuvao resurse, stvarajući istovremeno održiviji put za frizere i potrošače.
"Nastao usred pokreta za oslobođenje žena 1960-ih, Kérastase ostaje stalni pobornik ženske snage i individualnosti. To je snaga koja stoji iza svega što radimo kao moderni luksuzni brend za njegu kose. Želimo da blistate, uvijek, jer kada blistate, osjećate se kao da možete osvojiti svijet. To je osjećaj koji je Kérastase stavio u svaku bočicu Elixir Ultime ulja za kosu od svog stvaranja prije više od deset godina. Ove godine obilježavamo 60. obljetnicu našeg Brenda i da bismo je proslavili, obnavljamo ovaj najpoznatiji proizvod", izjavila je Rosa Carriço, globalna predsjednica brenda Kérastase.
"Razumijemo vašu želju da brinete o Zemlji kao i o svojoj kosi. Stoga smo stvorili zadivljujuće novo pakiranje od recikliranog stakla koje se može ponovno puniti - ukras koji će se izlagati na toaletnom ormariću godinama koje dolaze. Sama formula je rezultat šestogodišnjeg neumoljivog istraživanja razvoja nove generacije ulja za kosu, sa snažnom divljom kamelijom kao našim glavnim sastojcima", objasnila je.
Njihovi proizvodi često se koriste u luksuznim salonima širom svijeta, gdje frizeri pružaju personalizirane tretmane i savjete za njegu kose. Brend je poznat i po svojoj posvećenosti profesionalnoj njezi i edukaciji frizera, osiguravajući da svaka klijentica dobije najbolju moguću uslugu i nastavlja biti pionir u budućnosti njege kose dok istovremeno potiče pozitivne promjene i nastoji izgraditi raznolikiju, inkluzivniju i odgovorniju budućnost.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....