Harmonija iznutra i izvana, obazrivost prema sebi, ali i prema prirodi te život bez predrasuda i stereotipa samo su neke od ključnih točaka oko kojih će se vrtjeti svijet ljepote u godini pred nama.
Iza nas je godina velikih izazova i previranja, uslijed čega se povećala potreba za smirenjem i uravnoteženjem. Instinktivno težimo tome da nam svakidašnjica bude smislenija i jednostavnija, što se odražava i u načinu kako se njegujemo. Novi je svjetski trend "mindful hedonism" (eng. mindful - svjestan, pozoran, pažljiv; hedonism - hedonizam).
Rituali ljepote mnogima su i dosad značili više od pukog dotjerivanja vanjskog izgleda, a u današnje vrijeme još su intenzivnije povezani s harmonijom tijela i duha. Sve su traženiji proizvodi koji pružaju osjećaj pročišćenosti, lakoće, bistrine...
Ujedno je i sve više istraživanja koja potvrđuju da nam u potrazi za unutarnjim mirom dobro dođe njegujuća doza optimizma. Znanstveno je dokazano: kada smo njegovani i fino namirisani, osjećamo da imamo više kontrole i samopouzdanja.
Povećala se svjesnost da je tijelo ponajprije naše utočište i izvor snage. Ključno je da njega pridonosi očuvanju zdravlja (kako nas samih, tako i našeg planeta), ali i da bude što jednostavnija i učinkovitija, kako bismo se začas resetirali i energizirali unatoč zbrci, napetosti i užurbanosti suvremenog življenja.
Stoga je veliki hit brzodjelujuća - a ujedno dugodjelujuća - kozmetika koja od jutra do mraka može pratiti dinamično življenje u nepredvidljivim okolnostima. Formule "sve u jednom" istodobno štite i revitaliziraju, smanjuju proširene pore, bore i podočnjake, ublažavaju crvenilo i iritacije... I takozvani beauty gadgeti postojano nas prate kroz dan jer se jednostavno mogu zalijepiti na kožu. Parfemi su posebno formulirani za osjećaj blagostanja. Blistavi šminkerski trendovi poručuju da i dalje želimo sjajiti.
Svjetske analize tržišta ljepote također pokazuju da je sve izraženija i potreba za oslobađanjem od predrasuda i stereotipa. Traže se svježe ideje i autentičnost; novi su uzori osobe koje se ističu kao netipične, nekonvencionalne, neopterećene standardima i kategorijama. Utegnutost je prisutna samo u duhovitom smislu, poput "korzet frizura" koje će očigledno biti veliki proljetni hit.
Ovo su beauty trendovi koji će vladati 2024. godinom
Britansko-američka manekenka Georgia May Jagger nekoć je bila poznata po eksperimentiranju sa šminkom i bojama kose, a sada se priključila trendu prirodnosti. Tražeći rješenje za svoju osjetljivu kožu, osnovala je kozmetički brend May Botanicals s organskim sastojcima i eko ambalažom koju je ilustrirao renomirani modni dizajner Matty Bovan.
Sudeći prema trendovima s modnih pista, svjetlucava šminka tipična za prazničnu zimsku sezonu "obasjat" će i proljeće. Najavljeno je da će u tome prednjačiti make-up kromiranog izgleda, poput tekućeg sjenila Rabanne Metal Shot i laka za nokte Artdeco Art Couture 911.
Prošlogodišnji hit - romantičan balletcore izgled nadahnut balerinama - ima zanimljiv ovogodišnji nastavak: frizure isprepletene vrpcama nalik onima na baletnim papučicama i korzetima. Najviše pozornosti izazvale su "korzet pletenice" na reviji za proljeće i ljeto dizajnera Christiana Siriana, koju je na Njujorškom tjednu mode prikazao u suradnji s brendom za stiliziranje kose TRESemmé.
Industrija ljepote bilježi veliki porast potražnje za proizvodima s kojima se osjećamo ušuškano i "zagrljeno". Kozmetika sve više ulazi u domenu wellnessa, naglašavajući harmoniju tijela i duha. Takva je i nova linija Find Comfort koju je u sklopu svog brenda Rare Beauty predstavila američka pop-zvijezda Selena Gomez.
Koža je premrežena živčanim završecima putem kojih stanice komuniciraju. Što je bolja njihova komunikacija, to je koža jedrija i otpornija. Tako djeluje neurokozmetika koja, pojednostavljeno rečeno, pospješuje prijenos signala među kožnim stanicama. Predvodnik u tom području je Shiseido čiji novi noćni serum "balansira" živčani sustav kože, pospješujući njezinu obnovu.
Sve je više takozvanih well-being parfema nadahnutih aromaterapijskim pripravcima za smirenje i podizanje raspoloženja. Začetnici trenda su londonski Edeniste i njujorški The Nue Co. koji tvrde da na temelju znanstvenih istraživanja kreiraju parfeme što potiču osjećaj blagostanja i bistre um.
Premda je već dugo u šoubiznisu, američka glumica korejskih korijena Greta Lee "iskočila" je u televizijskim uspješnicama "The Morning Show" i "Russian Doll" te u filmu "Prošli životi", za koji je nominirana za Zlatni globus. Dok modni znalci hvale njezin osebujan stil, postala je ambasadoricom parfema Loewe.
Nakon "mješanaca" tekućeg pudera i seruma, među takozvanim hibridnim proizvodima što ujedinjuju svojstva njege i šminke novi hit su korektori-serumi kao što je Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow. Iznimno su lagani, ali i postojani, obećavajući besprijekoran ten od jutra do večeri.
Najnovija generacija beauty gadgeta jednostavno se zalijepi poput flastera. U tome prednjače londonski brendovi: FaceGym je lansirao Acne Light Shot za ublažavanje akni pomoću LED svjetlosti, dok MZ Skin ima svjetlosno-kozmetičke "naljepnice" LightMax MiniPro Eyeconic za smanjenje podočnjaka i bora oko očiju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....