Utjecaj zrelih žena u svijetu kozmetike, mode i društvenih mreža sve je veći, a žestokim suprotstavljanjem kultu mladosti i uključivanjem u suvremene tekovine mnoge od njih postale su influencerice u sedamdesetima.
Pojam “influencerica” uglavnom se veže uz mlađe žene koje životnim stilom utječu na druge ljude, no u posljednje vrijeme mnogo je i vremešnih gospođa u svijetu digitalnog marketinga. Modna i kozmetička industrija shvaća da zrele i situirane žene mnogo troše, imaju istančan ukus i više životnog iskustva pa im se i više vjeruje te - što je posebno važno - postale su aktivne na društvenim mrežama.
Među njima je i Lyn Slater (67), umirovljena njujorška profesorica socijalnog prava čiji modni i beauty blog “Accidental Icon” (Slučajna ikona) na Instagramu prati oko 800 tisuća ljudi.
Zvjezdani status prodaje
Najveći mamac za oglašivačku industriju su energične žene koje već dugo imaju zvjezdani status - glumice, pjevačice, manekenke i modne dizajnerice - tim više što vješto koriste virtualne platforme da bi se dodatno promovirale i zadržale popularnost.
Tako je holivudska diva Jane Fonda (83) aktivna čak i na TikToku, gdje ima gotovo milijun pratitelja. Pokazuje im vježbe, no ne onako intenzivne kao 80-ih - kad ih je objavljivala na videokasetama.
- Nikad se nemojte prestati kretati. Ja mnogo hodam, prakticiram jogu, a volim i čučnjeve koje sam radila i u zatvorskoj ćeliji - otkriva glumica i mirovna aktivistica, koja je zbog političkog djelovanja često bila uhićivana - posljednji put prije godinu i pol.
Njezina kolegica Anjelica Huston (69) je pak zaštitno lice za Guccijev parfem Bloom, a zbog snimanja je iz Amerike otputovala u Italiju. Uz mirise, voli i dugačke trepavice pa su joj fetiš maskare.
Debbie Harry (75), pjevačica američke rock grupe Blondie, radije stavlja umjetne trepavice, a obožava i ruževe za usne. Ni estetski zahvati nisu joj mrski.
- Za mene su facelifting i fileri poput cjepiva protiv gripe. Osjećam se bolje, izgledam bolje i radim bolje - kaže glazbenica čiju bezvremenost potvrđuje i to što je nedavno snimila kampanju za proljetnu i ljetnu kolekciju njujorške modne marke Coach.
Zaštita od sunca je ključna
Francuska glumica Catherine Deneuve (77) otišla je i korak dalje: kreirala je limitiranu kolekciju odjeće za pariškog proizvođača A.P.C., a već je godinama zaštitno lice svjetski poznatih brendova kao što su Saint Laurent, L’Oreal i M.A.C. Uz to, još je davne 1986. lansirala vlastiti parfem Deneuve.
Kako se godinama farba u plavo, kosu njeguje hranjivim uljima, maskama i serumima na bazi prirodnih ulja, kakve nudi (također francuski) brend Phyto.
Britanska dizajnerica Vivienne Westwood (79) ima samo jedan “recept” za blistav ten.
- Kupam se samo jednom tjedno jer peruckanje i često trljanje uništavaju kožu - ustvrdila je modna kraljica punka, koja je s javnošću podijelila i to da katkad koristi ovlaživače vagine. Ekscentrična dizajnerica, koja je svojedobno kreirala privjeske u obliku penisa, nedavno je, međutim, dobila dvije važne nagrade, za doprinos u stvaranju trendova i kreiranje eco-friendly kolekcija - Swarovski Award i Great British Brands. Ujedno je i model za svoje osebujne kreacije, a na prošlom pariškom Tjednu mode pojavila se u ulozi - manekenke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....