Ovaj tjedan beauty noviteta nije nedostajalo. Kim Kardashian je iznenadila fanove i nakon dvije godine je ponovno zakoračila u dekorativnu kozmetiku, dok je Hailey nakon mjeseci rada predstavila novi proizvod - pjenušavo mlijeko za čišćenje lica.
Gotovo pa nema osobe koja ne zna za beauty brendove poznatih influencerica Kim Kardashian i Hailey Bieber. Obje su velikim dijelom slavu stekle dijeleći svoje beauty rutinama na društvenim mrežama, pa ne iznenađuje da su njihovi proizvodi postali toliko popularni.
Kim Kardashian je svoj prvi brend KKW Beauty pokrenula još 2017. godine, a pet godina poslije šokirala je fanove odlukom da privremeno prestaje s proizvodnjom make-upa. Zvijezda reality showa "The Kardashians" objasnila je tada kako želi razviti proizvode s novim, modernijim i inovativnijim formulama, ali i sofisticiranijom i održivom ambalažom. Iako su tijekom godina brojni obožavatelji brenda već izgubili nadu da će njezini novi proizvodi ugledati svjetlo dana, 43-godišnja poduzetnica ovaj ih je mjesec iznenadila objavom na Instagramu u kojoj je najavila novitete. A 26. siječnja, ispunila je obećanje i lansirala novu make-up liniju i tako proširila asortiman svog skincare brenda SKKN.
Izgleda da je ostala vjerna make-up stilu koji je njegovala KKW Beauty brenda jer se njezina nova linija također sastoji od "nude" nijansi. Riječ je prije svega o neutralnim tonovima - nježnim mat ruževima i olovkama za usne te palenti sjenila. "Ja sam Kim Kardashian, naravno da lansiram olovke za usne u 15 "nude" nijansi", rekla je u TikTok videu, u kojem je također fanovima kratko pokazala svoj ured.
Osim što gaji strast prema modi i modelingu, manekenka Hailey Biber davnih je dana otkrila i ljubav prema kozmetici. Otkako je pokrenula skincare brend Rhode 2022. godine, svi njezini proizvodi pravi su hit. Usmjerila se na bogatu hidrataciju i jačanje kožne barijere, a od samih početaka ova je influencerica odlučila imati limitiran broj proizvoda i širiti asortiman po potrebi brenda. Zasad je u ponudi imala kreme, serume, losione za lice, a posebnu su popularnost stekli proizvodi za njegu usana - Peptide Lip Treatment i njegova tonirana verzija Peptide Lip Tint. No, na oduševljenje fanova, prije nekoliko dana, supruga kanadskog pjevača Justina Biebera odlučila proširiti asortiman za još jedan proizvod - pjenušavo mlijeko za čišćenje lica koji nosi naziv Pineapple Refresh.
Riječ je o proizvodu nježne formule koja učinkovito uklanja sve nečistoće s lica, uključujući i šminku, a pritom ne isušuje kožu. Zvijezda ove formule je enzim ananasa koji inače predstavlja alternativu težim kemijskim pilinzima poput alfa- i beta- hidroksi kiselina, poznatima i kao AHA i BHA. Enzimi razgrađuju keratinske veze koje drže mrtve stanice kože zajedno i ostavljaju kožu blistavom. Osim enzima ananasa, u sastavu su i sastojci poput hidratantne poliglutaminske kiseline i umirujućeg zelenog čaja. Dok poliglutaminska kiselina, koja spada u istu kategoriju kao i hijaluronska, održava kožu vlažnom, zeleni čaj kao antioksidans umiruje kožu i štiti ju od negativnih vanjskih utjecaja. Osim toga, Bieber je imala na umu i osobe s osjetljivom kožom, pa osim prirodnog mirisa ananasa, mlijeko ne sadrži iritanse kao što su dodatni mirisi i gluten. Proizvod je također napravljen prema veganskim postulatima, što znači da nije testiran na životinjama, a odobrili su ga oftalmolozi i dermatolozi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....