Popularna američka influencerica sa šesnaest je godina pokrenula YouTube kanal, a danas, s 27 milijuna pratitelja na društvenim mrežama, za nju se otimaju kozmetičke i modne kuće.
Američka influencerica Emma Chamberlain (21) proglašena je globalnom ambasadoricom brenda Lancôme. Bio je to neočekivan izbor s obzirom na to da da ta kozmetička kuća obično angažira holivudske zvijezde najvećeg kalibra za svoja zaštitna lica, kao što su Julia Roberts, Lily Collins, Zendaya... No, i Emma se sve češće pojavljuje na crvenom tepihu - zahvaljujući statusu superzvijezde na društvenim mrežama.
Njezine digitalne platforme okupljaju više od 27 milijuna pratitelja, pa se savršeno uklapa u novu strategiju kojom beauty konglomerati žele privući generaciju Z u svoje okrilje. Mlada vlogerica ima doista dojmljivu karijeru. Otkako je u šesnaestoj pokrenula svoj kanal na YouTubeu, uslijedio je strelovit uspon - to zanimljiviji što Emma u svojim videima ne govori ni o čemu posebno nego “svaštari”.
No, s druge strane, govori o svemu, raspravljajući o raznim svakodnevnim temama u rasponu od kuhanja i mode do prijateljstva i mentalnog zdravlja. Čini to na ležeran način, s duhovitom dozom autoironije koja je publici odlično “sjela”. Ljudima se sviđa Emmin vedar i neopterećen pristup životu bez prenemaganja. To joj je priskrbilo i popularni podcast “Anything Goes with Emma Chamberlain” koji vodi na audio-streaming platformi Spotify, i još mnogo toga.
Postala je miljenicom luksuznih brendova Louis Vuitton i Cartier, kao i magazina Vogue za koji intervjuira zvijezde na prestižnim modnim događanjima poput Met Gale. I sama je sve češće na naslovnicama jer se njezin pomalo eteričan izgled može stilizirati na najrazličitije načine. Rado je viđena i stoga što utjelovljuje modernu viziju autentične ljepote sa stavom. Emma uspješno pokazuje da je svoja i da osim njegovanog lica ima i “nos” za biznis.
Otvoreno govori o štetnim utjecajima društvenih mreža, ali i činjenici da je upravo zahvaljujući njima izgradila karijeru. Partnerstvo s francuskim Lancômeom nije joj prvo u beauty domeni - već je surađivala s američkim kozmetičkim brendom Bad Habit kao njihova ambasadorica i kreativna direktorica. Svojim uspjesima Emma najradije nazdravlja omiljenim joj napitkom - kavom. Štoviše, i tu svoju strast ekspresno je pretvorila u milijunski posao, pokrenuvši start-up za proizvodnju i prodaju kave Chamberlain Coffee.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....