PRESS
Ekskluzivno

Martin Scorsese i Timothée Chalamet u kampanji za Bleu de Chanel: Zavirite iza scene

Filmska legenda i jedan od trenutno najomiljenijih glumaca prvi put su se udružili kako bi stvorili kampanju i uveli nas u novu eru kultnog Chanelovog mirisa.

Filmska legenda i jedan od trenutno najomiljenijih glumaca prvi put su se udružili kako bi stvorili kampanju i uveli nas u novu eru kultnog Chanelovog mirisa.

Inspiriran magnetskom privlačnošću i bezvremenskim duhom svježeg mirisa Bleu de Chanel filmska ikona Martin Scorsese stvorio je kratku, filmsku kampanju čija je zvijezda Timothée Chalamet, jedan od vodećih glumaca nove generacije. Ambasador parfema i Scorsese udružili su se kako bi stvorili suvremenu sliku oslobađajućeg i izazovnog puta samootkrivenja.

Kampanja koja komunicira koncept "Find your blue, find yourself" donosi novi pogled na umjetnost ovog mladog glumca, ali i na kultni parfem s Chanel potpisom. Osim toga označila je i povratak Scorsesea kao redatelja za Bleu de Chanel. Naime, nakon više od deset godina Scorsese se vratio redateljskoj palici u okviru Chanela te donosi svježu i snažnu viziju portreta višestranog mladog čovjeka na putu do samootkrivenja.

image
PRESS

U svijetu u kojem nas bliješteća svjetla slave često zasljepljuju Chalamet utjelovljuje muškarca koji slijedi vlastite instinkte u duboko iskrenoj ulozi koja je napisana samo za njega. "Svijet se promijenio. Na neki način postoji novi aspekt slave koji je ekstremniji nego prije 10 do 15 godina", kazao je Scorsese. Tako ovaj njegov film istražuje delikatnost balansa između prevelike eksponiranosti koja dolazi sa slavom i koja uzrokuje da glumac živi režiranom verzijom vlastita života i njegove iskonske želje za potragom za autentičnosti u vlastitom zanatu.

image
PRESS

Zato je film ispunjen kontrastnim, crno-bijelim, scenama koje prikazuju dualnost između tamne strane i njegove celebrity persone s tragovima plave koja simbolizira nadu i daje tragove optimizma. Posljednja scena ovog kratkog filma prikazuje plavu boju i Chalametova lika koji se "licem u lice" suočava sa svojom unutarnjom istinom koja ilustrira samu poruku kampanje: "Pronađi plavu, pronađi sebe."

image
PRESS

"Bleu de Chanel ima pravu količinu uvjerljivosti i intenziteta koji reprezentira muškarca koji odbija biti tipiziran. Muškarca koji odbacuje fasade i koji se ne boji pokazati svoju ranjivost kroz snažnu, razoružavajuću vanjštinu", navodi Olivier Polge, Chanelov kreator parfema. A kako to točno izgleda u režiji Martina Scorsesea i u izvedbi Timothéea Chalameta otkrit ćemo u ponedjeljak 16. listopada kad će kampanja u formi kratkog filma ugledati svjetlo dana, a do tad možete uživati u behind the scenes videu.

Linker
23. studeni 2024 01:18