ZARA
Jedva čekamo

Nova Zarina beauty kolekcija može parirati luskuznim brendovima u svakom smislu, osim u jednom!

Iako je Zara prvu make-up liniju predstavila 2018., sada ju je potpuno redizajnirala kako bi bila u korak s vremenom, a glavna karakteristika ove kolekcije jest minimalizam i živahnost.

Iako je Zara prvu make-up liniju predstavila 2018., sada ju je potpuno redizajnirala kako bi bila u korak s vremenom, a glavna karakteristika ove kolekcije jest minimalizam i živahnost.

Svatko drukčije definira pojam ljepote, ali i što je za njega luksuzna kozmetika. Za neke je high end samo kozmetika par određenih brendova, dok je za druge osjećaj kada se pogledamo u ogledalo, friško našminkani i odjednom nam samopouzdanje ode u visine.

Da, šminka to čini, a to je cilj i nove Zarine kolekcije make-upa koja izlazi 12. svibnja 2021. i definitivno ju se može smatrati luksuznom. Iako je Zara predstavila beauty liniju još 2018., sada ju je potpuno redizajnirala i proširila asortiman.

U kolekciji će se tako naći ruževi, sjenila, lakovi za nokte, puderi u kamenu i alat za nanošenje šminke koji je uvijek dobrodošao dodatak svakog liniji.

Čitajte i: Kolagen - čudotvorac u borbi protiv starenja: Što je i kako može pomladiti našu kožu?

Sjajna stvar je i što je pakiranje proizvoda osmišljeno tako da svaki od njih možete nadopuniti bojom kad ga potrošite. Kako bi brend stvorio liniju kozmetike koja se odlikuje razigranošću, inovativnošću i svježinom, angažirao je svjetski poznatu vizažisticu Diane Kendal.

"Kad mi se Zara obratila da vodim kreativni smjer Zara Beauty, vidjela sam priliku napraviti nešto što bi svi željeli koristiti. Zara je uvijek dosezala raznoliku publiku, a ja sam željela donijeti tu istu veliku viziju ljepote kolekcijom koja je 'čista', praktična i dostupna svima. Zaista sam ponosna na ono što smo stvorili: niz jedinstvenih formula za oči, usne, lice i nokte”, rekla je Kendal.

Čitajte i: Iz laboratorija Fenty Beauty dolazi savršen puder za proljeće! Lagana formula daje predivan ‘blur‘ efekt

Jedino 'ne-luksuzno' čime se razlikuje od ostalih luksuznih brendova, i zbog čega naši novčanici neće plakati, su cijene proizvoda. Naime, one se kreću od 50 do 150 kuna, ovisno o proizvodu. Također, proizvodi nisu testirani na životinjama, a sastojci su pažljivo birani.

Linker
25. studeni 2024 17:54