Cherry Baby treći je u liniji parfema poznate pjevačice koja osim glazbene i glumačke karijere itekako dobro pliva i u poduzetničkim vodama.
Sabrina Carpenter (25) poznata je po svojoj svestranosti jer uspješno balansira karijeru između glume i glazbe. Pjevačica hit singla "Espresso" nedavno je svoje obožavatelje oduševila kada je objavila glazbeni video za svoj najnoviji singl "Please Please Please" u kojemu glavnu ulogu ima njezin popularni dečko Barry Keoghan, zvijezda filma "Saltburn", a sada povrh svega uspješno gradi i svoje carstvo parfema.
Nakon što je nedavno najavila lansiranje svog trećeg mirisa, Sweet Tooth Cherry Baby, on je sada dostupan i za kupnju na njezinoj novoj web stranici fragrancebysabrina.com. "Ima taj neki prozračan, bubbly dojam poput Cherry Cosma ili Shirley Templea, ali je i vrlo bogat. Nisam htjela da se osjeća sintetička nota na bilo koji način. Miris može biti razigran, ali ne umjetan", rekla je Carpenter za Business of Fashion.
Njezin prvi parfem Sweet Tooth izašao je 2022. godine, a riječ je o slatkastom parfemu upakiranom u bocu u obliku čokoladice. Godinu dana kasnije stigao je i drugi parfem - Sweet Tooth Caramel Dream. Oba su napravljena u suradnji sa Scent Beauty, platformom koja je proizvela mirise za Kylie Minogue i Dolly Parton, a iznimka nije ni treći, najnoviji miris - Cherry Baby.
Njezina sklonost gurmanskim notama nije samo u trendu - ona također asocira na vrhunac mirisa slavnih u ranim 2000-ima. Tu je bio "Fantasy" Britney Spears, koji sadrži note bijele čokolade i ličija, zatim voćna "Heiress" Paris Hilton i "Cupcake" Jessice Simpson koji je bio dio njezine linije Dessert Beauty. "Željela sam da ovaj miris bude odvažan i koketan, a istovremeno sofisticiran i bezvremenski", rekla je Carpenter u priopćenju za javnost prilikom lansiranja novog mirisa.
Mirisi slavnih osoba, fenomen koji je započeo s "White Diamonds" Elizabeth Taylor, danas doživljava ponovni uspon. No dok se parfemi poput "Suite 302" Victorije Beckham i "Rivulets" Harryja Stylesa s holivudskom potporom reklamiraju i cijene kao luksuz, Sabrinina sva tri parfema - Sweet Tooth, Sweeth Tooth Caramel Dream i Cherry Baby platit ćete 27,69 eura za bočice od 30 mililitara. Ona stvari drži jednostavnima i zbog toga, čini se, jedina postiže ovakav uspjeh svojom linijom parfema. U njima nema ničeg pretencioznog, štoviše, samo su zabavni. Ono što je Fantasy bio za milenijalce, Carpenterin novi miris mogao bi postati za generaciju Z.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....