Rihanna Instagram
Potpuno transparentna

Rihanna je u svojoj novoj kampanji napravila ono što bi se malo koji brend usudio

Nakon hvaljene make-up kolekcije s 50 nijansi pudera za svaku boju kože, Rihanna je otišla korak dalje u svojoj novoj kampanji za Fenty modni brend. Umjesto da, kao i mnogi brendovi, retušira fotografije modela do neprepoznatljivosti, odlučila se za potpuno drukčiji korak kojim je izazvala lavinu pozitivnih reakcija.

Nakon hvaljene make-up kolekcije s 50 nijansi pudera za svaku boju kože, Rihanna je otišla korak dalje u svojoj novoj kampanji za Fenty modni brend. Umjesto da, kao i mnogi brendovi, retušira fotografije modela do neprepoznatljivosti, odlučila se za potpuno drukčiji korak kojim je izazvala lavinu pozitivnih reakcija.

Prvo poznata kao pjevačica, Robyn Rihanna Fenty (31) u zadnjih nekoliko godina postala je modna i beauty ikona koja je dobro protresla ove dvije industrije svojim inovativnim pristupom i transparentnošću. Nedavno je proglašena najbogatijom glazbenicom na svijetu, a tajnu svog uspjeha već je odavno otkrila u stihovima 'work, work, work', odnosno 'posao, posao, posao'.

Osim što je u svoju make-up kolekciju uključila čak 50 različitih nijansi pudera za žene svake boje kože, lansiranjem svog modnog brenda pod okriljem modnog koncerna LVMH-a napravila je ono što bi se malo tko od brendova usudio i stekla još više obožavatelja. Naime, za Fenty kampanju angažirala je južnosudanski model Aweng Mayen Chuol s vidljivim ožiljcima na licu koji se obično fotošopiraju, ali ne i pod Rihanninom direktivom.

Fenty

Ovim svježim pristupom ljepoti i modi bez lažnog savršenstva Rihanna je ponovno pokupila mnoštvo pozitivnih komentara od svojih obožavatelja i dokazala da je na pravom putu. "Jako mi se sviđa što slike za Fenty kampanju nisu obrađene i što model nema savršenu kožu po nekim društvenim standardima", napisala je jedna korisnica Twittera. Druga je također bila ugodno iznenađena: "Wow! Imam ožiljke i ovo me zbilja dotaklo. Nikada nisam imala razloga da se osjećam manje loše zbog njih dok nisam vidjela ovo", napisala je.

Obožavatelji su se složili da bi više brendova trebalo prikazati žene kakve zaista jesu, sa svim vrlinama i manama, a ne im nametati nemoguće standarde ljepote. Kao što je rekla prilikom pokretanja Fenty modnog brenda, on nije namijenjen samo jednom tipu žena jer mnoge žene, baš poput nje, imaju nekoliko lica. Možda će ovaj Rihannin potez pokrenuti već dugo iščekivanu revoluciju u svijetu mode i ljepote.

Linker
03. studeni 2024 18:25