Jednima su oči, a drugima usne najekspresivniji dio lica - pogotovo kad su naglašene promišljeno odabranom bojom i savršenom teksturom ruža, sjajila ili nekog hibridnog proizvoda.
Što je život izazovniji, to češće posežemo za ružem - barem ako je vjerovati takozvanoj lipstick effect teoriji prema kojoj se još od tridesetih godina prošloga stoljeća šminka za usne najviše kupuje u nestabilnim vremenima. Tada ruž kao simbol ženstvenosti i samopouzdanja pruža "moralnu potporu" - to je mali luksuz koji si možemo priuštiti, a čini čuda.
Istraživanja pokazuju da sve više žena kupuje ruževe ne samo da bi izgledale ljepše nego prije svega da bi se osjećale bolje. Dok se o ružu vode znanstvene rasprave, iz tržišnih podataka može se iščitati da su ruževi bestseleri i stoga što je njihov izbor sve raznovrsniji i glamurozniji, a ujedno su i sve praktičniji. Poznavatelji industrije ljepote najavljuju da će uslijed takvog obilja ova godina biti posebno obilježena stilskim eksperimentima s bojilima za usne.
Nove generacije ruževa sadrže visoke koncentracije pigmenata, ali u "bestežinskim" teksturama koje se fino stapaju s kožom i traju cijeli dan bez potrebe za popravljanjem. I drugi proizvodi za uljepšavanje usana doživjeli su procvat zahvaljujući naprednim tehnologijama proizvodnje.
Sjajila su vrlo "slasna" bez osjećaja ljepljivosti. Lakoćom se odlikuju i takozvani hibridi, odnosno mješanci koji ujedinjuju svojstva ruža, sjajila, balzama i/ili ulja. Dakako, sve se nudi u širokom izboru boja te "finiša" u rasponu od matirajućeg do svjetlucavog i holografskog, što otvara bezbrojne mogućnosti nanošenja i kombiniranja. Takva raznolikost lijepo dolazi do izražaja na modnim pistama - od vječno popularnih "nude" neutralnih tonova na usnama do vrlo "mračnih" nijansi tamnocrvene i boje šljive što su inače tipične za zimsko razdoblje, a neočekivano su ostale i među proljetnim trendovima.
Tamne i "sočne" usne - takozvani vampy lips - ove sezone popularizirale su i predvodnice šoubiznisa. U takvom izdanju prodefilirale su pop-zvijezde 34- godišnja Taylor Swift, 31- godišnja Selena Gomez, 20- godišnja Olivia Rodrigo... Sve one često posegnu i za crvenim ružem, a osobito Taylor Swift kojoj su "punokrvne" nijanse svojevrstan zaštitni znak.
Općenito se u posljednje vrijeme grimizne i žarke usne često viđaju na prestižnim glazbenim i filmskim događanjima, pa je već proglašena "nova era vladavine crvenog ruža". Industrija ljepote ide ukorak s time, počevši od aktualnih kampanja brendova Revlon i Charlotte Tilbury. U Revlonovoj kampanji njihova nova globalna ambasadorica, 26-godišnja američka glumica Madelyn Cline, u crvenom je od glave do pete, uključujući kultni ruž Super Lustruous Lipstick."Prilično sam lijena kad je u pitanju šminkanje, pa je ruž odličan način da jednim potezom postignem dojmljiv izgled", kazala je ikona generacije Z s kojom Revlon očito želi dati novu dimenziju klasičnom imidžu crvenog ruža.
A proslavljena britanska vizažistica Charlotte Tilbury je pak za svoje nove ruževe Hollywood Beauty Icon osmislila kampanju u kojoj se 50-godišnji supermodel Kate Moss pojavljuje u glamuroznom izdanju što podsjeća na legendarnu scenu iz filma "Muškarci više vole plavuše", kada Marilyn Monroe pjeva "Dijamanti su djevojci najbolji prijatelji".
"Već godinama proučavam svjetlosne trikove što su korišteni u snimanju starih holivudskih filmova, ali i moderne tehnologije poput filtera na društvenim mrežama. Kombinirajući te efekte, moji ruževi "hvataju" svjetlost tako da usne izgledaju punije i mekše", objasnila je Charlotte u čijoj kolekciji su, osim crvenih, i profinjene ružičaste nijanse koje su joj osobito omiljene. Unatoč sveopćoj (pre)zasićenosti ružičastom uslijed prošlogodišnjeg trenda Barbiecore, ona je i dalje među najpoželjnijim bojama za šminkanje usana.
Upravo nježni tonovi ružičaste daju licu svjež i eteričan izgled. Sjajno ga "isfurava" američka filmska zvijezda 35-godišnja Emma Stone, i to baš s proizvodima Charlotte Tilbury, jer Emmina vizažistica preferira taj brend. Ove sezone nisu zaboravljeni ni "nude" ruževi što se u šoubiznisu smatraju zlatnim standardom za puniji izgled usana, a općenito se lijepo uklapaju u popularan make-up kojim dominira ljepota same kože.
Unatoč raznim stilizacijama s jakim bojama, Zendaya često ima neutralni ruž. Baš kao i njezina 28-godišnja kolegica Florence Pugh koja također odlično "nosi" sve moguće (ne)boje na usnama. "Nude" ruževe iznova je popularizirala i 43-godišnja reality zvijezda Kim Kardashian koja je svoju nekadašnju liniju šminke KKW Beauty "relansirala" u sklopu novog brenda SKKN by Kim.
"Ne mogu imati crveno obojene usne, to jednostavno nisam ja. Oduvijek se najbolje osjećam sa šminkom u neutralnim tonovima koji su vrlo zahvalni bilo da želite prirodan ili glamurozan izgled. Za sve to "nude" je sasvim dovoljan", smatra Kim.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....