PRESS
beauty inspiracija

Ruževi, sjajila ili hibridi: Što izabrati za savršene usne?

Jednima su oči, a drugima usne najekspresivniji dio lica - pogotovo kad su naglašene promišljeno odabranom bojom i savršenom teksturom ruža, sjajila ili nekog hibridnog proizvoda.

Jednima su oči, a drugima usne najekspresivniji dio lica - pogotovo kad su naglašene promišljeno odabranom bojom i savršenom teksturom ruža, sjajila ili nekog hibridnog proizvoda.

Što je život izazovniji, to češće posežemo za ružem - barem ako je vjerovati takozvanoj lipstick effect teoriji prema kojoj se još od tridesetih godina prošloga stoljeća šminka za usne najviše kupuje u nestabilnim vremenima. Tada ruž kao simbol ženstvenosti i samopouzdanja pruža "moralnu potporu" - to je mali luksuz koji si možemo priuštiti, a čini čuda.

image

Kate Moss

PRESS

Istraživanja pokazuju da sve više žena kupuje ruževe ne samo da bi izgledale ljepše nego prije svega da bi se osjećale bolje. Dok se o ružu vode znanstvene rasprave, iz tržišnih podataka može se iščitati da su ruževi bestseleri i stoga što je njihov izbor sve raznovrsniji i glamurozniji, a ujedno su i sve praktičniji. Poznavatelji industrije ljepote najavljuju da će uslijed takvog obilja ova godina biti posebno obilježena stilskim eksperimentima s bojilima za usne.

Ruževi

Zahvaljujući najfinijim mikropigmentima u kombinaciji s njegujućim sastojcima poput biljnih ulja i voskova ruževi izgledaju svježe u svim mogućim varijantama, od mat "finiša" do najintenzivnijeg lak-sjaja. Najpopularniji su ruževi što su istodobno mat i sjajni, ma kako to nelogično zvučalo. Riječ je o takozvanim polu-mat teksturama sa superhidratantnim sastojcima, što im daje lagano svilenkasti ili kremasti "štih".

Nove generacije ruževa sadrže visoke koncentracije pigmenata, ali u "bestežinskim" teksturama koje se fino stapaju s kožom i traju cijeli dan bez potrebe za popravljanjem. I drugi proizvodi za uljepšavanje usana doživjeli su procvat zahvaljujući naprednim tehnologijama proizvodnje.

image

1. CATRICE Shine Bomb Lip Lacquer s efektom ‘lakiranih‘ usana, 4,70€; 2. CLINIQUE Pop Longwear Lipstick s ugrađenim ‘prajmerom‘, 25€; 3. ESTÉE LAUDER Pure Color Explicit Slick Shine Lipstick, 39€; 4. BOBBI BROWN Rose Glow Crushed Lipcolour s prirodnim uljima i vitaminima, 35,50€; 5. GIVENCHY Le Rouge Interdit Intense Silk, 44€; 6. ANASTASIA BEVERLY HILLS Lip Velvet ima kremastu teksturu, 29€

PRESS

Sjajila su vrlo "slasna" bez osjećaja ljepljivosti. Lakoćom se odlikuju i takozvani hibridi, odnosno mješanci koji ujedinjuju svojstva ruža, sjajila, balzama i/ili ulja. Dakako, sve se nudi u širokom izboru boja te "finiša" u rasponu od matirajućeg do svjetlucavog i holografskog, što otvara bezbrojne mogućnosti nanošenja i kombiniranja. Takva raznolikost lijepo dolazi do izražaja na modnim pistama - od vječno popularnih "nude" neutralnih tonova na usnama do vrlo "mračnih" nijansi tamnocrvene i boje šljive što su inače tipične za zimsko razdoblje, a neočekivano su ostale i među proljetnim trendovima.

Tamne i "sočne" usne - takozvani vampy lips - ove sezone popularizirale su i predvodnice šoubiznisa. U takvom izdanju prodefilirale su pop-zvijezde 34- godišnja Taylor Swift, 31- godišnja Selena Gomez, 20- godišnja Olivia Rodrigo... Sve one često posegnu i za crvenim ružem, a osobito Taylor Swift kojoj su "punokrvne" nijanse svojevrstan zaštitni znak.

Hibridi

S porastom popularnosti prirodnog izgleda, odnosno minimalističkog make-upa, umjesto klasičnih ruževa sve više se koriste takozvani hibridni proizvodi što ujedinjuju svojstva dekorativne i preparativne kozmetike. Balzami i ulja u boji praktični su "multitaskeri" koji usnama pružaju bogatu njegu i finu, prozračnu boju.

Općenito se u posljednje vrijeme grimizne i žarke usne često viđaju na prestižnim glazbenim i filmskim događanjima, pa je već proglašena "nova era vladavine crvenog ruža". Industrija ljepote ide ukorak s time, počevši od aktualnih kampanja brendova Revlon i Charlotte Tilbury. U Revlonovoj kampanji njihova nova globalna ambasadorica, 26-godišnja američka glumica Madelyn Cline, u crvenom je od glave do pete, uključujući kultni ruž Super Lustruous Lipstick."Prilično sam lijena kad je u pitanju šminkanje, pa je ruž odličan način da jednim potezom postignem dojmljiv izgled", kazala je ikona generacije Z s kojom Revlon očito želi dati novu dimenziju klasičnom imidžu crvenog ruža.

A proslavljena britanska vizažistica Charlotte Tilbury je pak za svoje nove ruževe Hollywood Beauty Icon osmislila kampanju u kojoj se 50-godišnji supermodel Kate Moss pojavljuje u glamuroznom izdanju što podsjeća na legendarnu scenu iz filma "Muškarci više vole plavuše", kada Marilyn Monroe pjeva "Dijamanti su djevojci najbolji prijatelji".

"Već godinama proučavam svjetlosne trikove što su korišteni u snimanju starih holivudskih filmova, ali i moderne tehnologije poput filtera na društvenim mrežama. Kombinirajući te efekte, moji ruževi "hvataju" svjetlost tako da usne izgledaju punije i mekše", objasnila je Charlotte u čijoj kolekciji su, osim crvenih, i profinjene ružičaste nijanse koje su joj osobito omiljene. Unatoč sveopćoj (pre)zasićenosti ružičastom uslijed prošlogodišnjeg trenda Barbiecore, ona je i dalje među najpoželjnijim bojama za šminkanje usana.

image

1. GUERLAIN KissKiss Bee Glow Oil uljna formula obogaćena medom, 42€; 2. LA MER Lip Volumizer njeguje usne poput seruma, 90,69€, 3. TATA HARPER Lip Crème balzam s 23 biljna ekstrakta, 46€, 4. CHANEL Rouge Coco Baume balzam s esencijama masline, 42€

PRESS

Upravo nježni tonovi ružičaste daju licu svjež i eteričan izgled. Sjajno ga "isfurava" američka filmska zvijezda 35-godišnja Emma Stone, i to baš s proizvodima Charlotte Tilbury, jer Emmina vizažistica preferira taj brend. Ove sezone nisu zaboravljeni ni "nude" ruževi što se u šoubiznisu smatraju zlatnim standardom za puniji izgled usana, a općenito se lijepo uklapaju u popularan make-up kojim dominira ljepota same kože.

Sjajila

Sjajila sočnog izgleda među najzahvalnijim su proizvodima za vizualno povećanje volumena usana. U pravilu imaju glatke, neljepljive formulacije obogaćene njegujućim tvarima i česticama što "meko" reflektiraju svjetlost, stvarajući multidimenzionalni efekt.

Unatoč raznim stilizacijama s jakim bojama, Zendaya često ima neutralni ruž. Baš kao i njezina 28-godišnja kolegica Florence Pugh koja također odlično "nosi" sve moguće (ne)boje na usnama. "Nude" ruževe iznova je popularizirala i 43-godišnja reality zvijezda Kim Kardashian koja je svoju nekadašnju liniju šminke KKW Beauty "relansirala" u sklopu novog brenda SKKN by Kim.

image

Kim Kardashian voli nude ruževe

PRESS

"Ne mogu imati crveno obojene usne, to jednostavno nisam ja. Oduvijek se najbolje osjećam sa šminkom u neutralnim tonovima koji su vrlo zahvalni bilo da želite prirodan ili glamurozan izgled. Za sve to "nude" je sasvim dovoljan", smatra Kim.

image

1. MAX FACTOR 2000 Calorie Lip Glaze - hijaluronska formula, 9,90€; 2. TOO FACED Kissing Jelly Gloss s uljima suncokreta i jojobe, 20,50€; 3. REVOLUTION PRO Vegan Collagen Peptide s ‘finišem‘ visokog sjaja, 8,99€

PRESS
21. prosinac 2024 20:00