Nova filozofija

Samo nužno: Clean kozmetika sve je traženija, a trendu se pridružio i domaći brend

Jedan od rastućih trendova, ne samo u svijetu ljepote, već i u ostalim područjima, jest 'clean filozofija' koja se fokusira na izbjegavanje nepotrebnih sastojaka za koje su dugoročna istraživanja dokazala da štete našem organizmu, ali i cijelom planetu. U kozmetičkoj industriji sve se više brendova okreće 'čistom' sastavu proizvoda bez parabena, SLS-a, alkohola i ostalih umjetnih tvorevina koji nepovoljno utječu na našu kožu.

Jedan od rastućih trendova, ne samo u svijetu ljepote, već i u ostalim područjima, jest 'clean filozofija' koja se fokusira na izbjegavanje nepotrebnih sastojaka za koje su dugoročna istraživanja dokazala da štete našem organizmu, ali i cijelom planetu. U kozmetičkoj industriji sve se više brendova okreće 'čistom' sastavu proizvoda bez parabena, SLS-a, alkohola i ostalih umjetnih tvorevina koji nepovoljno utječu na našu kožu.

Sada, više nego ikada prije, ljubitelji kozmetike se sve više informiraju o sastojcima u proizvodima za njegu kože, ali i make-upu te sve češće kupuju takozvanu "clean", kozmetiku bez alergena i štetnih sastojaka. Pomama za "čistim" sastojcima dio je "clean" filozofije koja se ne odnosi samo na kozmetiku, već i na ostala područja života poput nutricionizma, ne korištenja plastičnih vrećica ili biranja proizvoda u ambalaži koja se može reciklirati.

Riječ je o trendu koji je nastao kao posljedica eliminacije nepotrebnih sastojaka, za koje je znanost dokazala da su štetni za naš organizam na dugoročnoj razini. U hrani su to umjetna bojila, sladila, pojačivači okusa i razni konzervansi, a u kozmetici parabeni, silikoni, ftalati, deterdženti poznati kao SLS, kemijski filteri, alkohol, naftni derivati, umjetna bojila i mirisi te alergeni sastojci poput nekih eteričnih ulja.

Unsplash

Ipak, to ne znači da se "čista" kozmetika odnosi samo na prirodnu i organsku bez ikakvih umjetnih sastojaka, već i onu sa sintetičkim sastojcima za koje se dugoročnim istraživanjima dokazalo da ne škode zdravlju i koža ih dobro podnosi. Iako je takva kozmetika nekada bila prilično skupa i nedostupna svima zbog većih troškova proizvodnje i sporije vidljivih rezultata zbog manjka kemijskih pojačivača, sada je dostupnija, a i cijene su pristupačne.

Dakle, fokus clean kozmetike je na učinkovitoj njezi kože sa sigurnim sastojcima te je zbog toga posebno namijenjena osobama s osjetljivom kožom.

Neke od prednosti ove kozmetike su:

- bogata je prirodnim aktivnim sastojcima zbog kojih je koža meka, nježna, nahranjena i izbalansirana

- proizvodi imaju vrlo jasan, transparentan sastav

- ne testira se na životinjama

- sastojci su pomno birani iz provjerenih izvora

- kozmetika se proizvodi u tvornicama koje se ponašaju odgovorno prema prirodi

Jedan od brendova koji je nedavno u svoju ponudu uveo "clean" liniju proizvoda jest i Rosal. Njihova [clean] linija nudi cjelovitu njegu kože i sadrži ukupno 12 proizvoda - od onih za temeljito čišćenje, ujednačavanje tena i hidrataciju do anti-age njege i ciljane njege za akne i prištiće. Sve proizvode iz nove Rosal linije, koja je dostupna u Bipa i DM prodavaonicama, pogledajte u galeriji, a uz novi broj magazina Gloria ne propustite maramice za čišćenje s mikroemulzijom.

Linker
23. studeni 2024 06:36