Slučajnost je izvanredan obrat sudbine, treba vjerovati u sreću - poruke su kampanje za novi miris Chance eau Splendide, koji je uz razne igre na sreću predstavljen poklonicima stila što ga svojim parfemima njeguje kuća Chanel.
Tinejdžerice "kradu" parfeme od svojih majki, a zrele žene nerijetko žele na sebi "miris mladosti". Teško je u jednom parfemu spojiti te dvije želje, a upravo to nastoji Chanel Chance eau Splendide - novi član mirisne obitelji koju je za Chanel kreirao njihov "in house" majstor Olivier Polge. On sam opisuje ga kao vrlo "izravan", poput mlade djevojke koja kaže sve što misli, a tu izravnost zahvaljuje posebno razvijenom akordu maline, upotpunjenom esencijama ruže, ljubičice i geranija. Po toj savršenoj mješavini slatkoće i sočnosti mirisao je cijeli zadnji kat beogradskog hotela Bristol, gdje je Chanel Chance eau Splendide predstavljen za predstavnike medija u regiji.
I premda je cijela kampanja u znaku nekog životnog hazarderstva, uz slogan "Take a Chance" (Iskoristi svoju šansu), kuća Chanel ništa nije prepustila slučaju. Tako je i trenutak za lansiranje parfema promišljeno odabran. "April u Beogradu", kako je davno pjevao Zdravko Čolić, vrijeme je kad sve izgleda ljepše i lakše, kad svijet preplavi neka snažna i sunčana energija i kad žene na krilima proljetnog optimizma požele učiniti nešto za sebe, ugoditi si na bilo koji način - pa makar i kupnjom novog parfema.
Kako je svaki novi proizvod koji izađe iz kuće Chanel posveta osnivačici, tako je i u novi Chance utkana jedna njena karakterna osobina. Coco Chanel je, navodno, bila jako praznovjerna, vjerovala je u slučajnost i nenadane obrate sudbine - jer tako je tumačila mnogo toga što joj se u životu dogodilo, kao djetetu iz sirotišta koje je postiglo veliki uspjeh. Stoga je na predstavljanju u Beogradu sve bilo u znaku igara na sreću, koje su uzvanici igrali, skupljali bodove i na kraju stekli pravo sudjelovanja u tomboli, gdje je glavna nagrada bila - gramofon s pločom na kojoj je pjesma "A little more" što ju je belgijska pop zvijezda Angèle napisala i otpjevala ekskluzivno za Chanel. "I‘ll take a chance" (riskirat ću), pjeva 29-godišnja pjevačica iznimno popularna na francuskom govornom području, koja kao ambasadorica novog Chancea utjelovljuje sve što taj miris predstavlja - mladost, optimizam i živahnost.
No, još je jedan detalj koji je malo tko zamijetio i povezao s konceptom igara na sreću - dizajn čepa na bočici inspiriran je kockom za rulet, no parfemska kockica vodi do poruke ovog mirisa da je "slučajnost samo izvanredan obrat sudbine".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....