Jedan od trenutno najomiljenijih glumaca udružio se s redateljem Martinom Scorceseom kako bi stvorili kampanju i uveli nas u novu eru kultnog Chanelovog mirisa.
Slavni filmski redatelj Martin Scorsese u kratkoj je filmskoj kampanji udružio snage s glumcem i ambasadorom Chanelove nove kampanje Bleu de Chanel, Timothéejem Chalametom. Inspiriran magnetskom privlačnošću i bezvremenskim duhom svježeg mirisa, Scorsese je zajedno s poznatih glumcem stvorio suvremenu sliku slobodnog, odvažnog i odlučnog samootkrivanja. Iako je spomenuta kampanja najavljena lani, sada je napokon prikazan i dugoočekivan spot.
Nakon što je 2010. godine režirao prvu kampanju za Bleu de Chanel, Scorsese je ponovno iskoristio svoju kreativnost kako bi prikazao mnoge aspekte čovjeka koji kroji vlastiti put. "U svijetu u kojem nas sjajna svjetla slave obično zaslijepe, Timothée Chalamet portretira čovjeka koji kreće u potragu da pronađe samoga sebe, slijedeći pritom samo svoj instinkt, u duboko iskrenoj ulozi napisanoj isključivo za njega", istaknuo je Scorsese.
Višestruko nagrađivani redatelj također je dodao i koliko se svijet s godinama promijenio, a slava je postala znatno ekstremnija nego što je bila prije deset ili petnaest godina. Kratki film istražuje delikatnu ambivalentnost između pretjerane eksponiranosti koja dolazi sa slavom i duboke želje glumca da potraži autentičnost u vlastitom zanatu.
Upravo je zbog toga kratki film ispunjen kontrastnim, crno-bijelim, scenama koje prikazuju dualnost između tamne strane i njegove celebrity persone s tragovima plave koja simbolizira nadu i daje tragove optimizma. Posljednja scena ovog kratkog filma prikazuje plavu boju i Chalametova lika koji se "licem u lice" suočava sa svojom unutarnjom istinom koja ilustrira samu poruku kampanje: "Pronađi plavu, pronađi sebe."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....