Iako rijetko snima kampanje za poznate brendove, slavni glumac postao je zaštitno lice Jo Malone Cypress & Grapevine kolonjske vode, a scenarij video kampanje smještene u srcu Londona napisao je njegov otac Chips Hardy.
Glumac Tom Hardy postao je ambasador nove kolonjske vode Jo Malone London Cypress & Grapevine, svježeg i drvenastog mirisa s notama čempresa, vinove loze i mahovine. Za snimanje same kampanje Hardy je osobno angažirao svog oca, Chipsa Hardyja i redatelja Edwarda Bergera.
Kratka video reklama smještena je u London, a kroz nju se naglasak stavlja na različitosti ljudi, na suprotnosti koje se privlače, na ono iznimno i na ono kontradiktorno. Iako je poznati brend i ranije imao ambasadore, ovo je prvi put da imaju zaštitno lice jednog mirisa, a sve kako bi pridobili više muških kupaca.
Tom Hardy je u tom smislu odličan izbor s obzirom na to da se ne pojavljuje u reklamama, a obožavani je glumac kojeg svi dobro znaju iz holivudskih filmova kao što su "Pobješnjeli Max" i "Povratnik", ali i iz serija poput "Peaky Blinders".
"Inače se ne bavim reklamama jer najviše volim glumiti, ali za Jo Malone London sam pristao jer su me željeli angažirati zbog mojeg rada s REORG humanitarnom organizacijom koja je fokusirana na mentalno zdravlje vojnih veterana. Dakle, prvenstveno su me kontaktirali zbog naših sličnosti u promicanju važnosti mentalnog zdravlja zbog čega su me htjeli i u kreativnom projektu za Cypress & Grapevine Cologne Intense. I tu mi nisu pristupili samo kao "licu", već kao umjetniku i kreatoru", izjavio je slavni glumac za Hypebeast.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....