Bottega Veneta

 BOTTEGA VENETA
Stigli su!

Trebalo je čak 57 godina! Bottega Veneta lansirala je svoje prve parfeme - bočice su prava umjetnička djela

Još ih nismo pomirisali, ali sam pogled na staklene bočice na postolju od zelenog mramora govore da je riječ o čistom mirisu luksuza.

Još ih nismo pomirisali, ali sam pogled na staklene bočice na postolju od zelenog mramora govore da je riječ o čistom mirisu luksuza.

Kreativni direktor brenda Bottega Veneta, Matthieu Blazy, ne miruje. Sada je ponovno uveo Bottegu u novu eru lansiranjem prve kolekcije mirisa stvorene unutar same kuće, luksuzne kolekcije od pet parfema koja je bila u izradi čak 57 godina.

Spojivši venecijanske utjecaje sa sjevera, juga, istoka i zapada – slično kao što Bottega Veneta koristi svoj slavni Intrecciato uzorak – svaki od novih parfema koristi esencije 100 posto prirodnog podrijetla. Parfemi, razvijeni u suradnji s parfumerima Kering Beautyja, koriste klasične note, poput cvijeta naranče i bergamota, koje se miješaju s aromama s raznih krajeva svijeta poput španjolskog ladanuma u mirisu Acqua Sale, francuskog ulja anđelike u Colpo di Sole, madagaskarskog geranija u Déjà Minuit, brazilskog ružičastog papra u Alchemie i francuskog orris maslaca u Come with Me.

A ni dizajn bočica nikako nije zanemaren, što se i očekivalo od ovog brenda. Valoviti dizajn zamišljen je kako bi naglasio taktilno iskustvo, a također je to i svojevrstan hommage lagunskom okruženju Venecije, grada iz kojeg brend potječe. Svaka bočica sadrži i posebne zračne mjehuriće kako bi se ponovno stvorila estetika ručno puhanog stakla.

"Ovaj inovativni efekt odaje počast stoljetnoj tradiciji puhanja muranskog stakla - vještini koja je nedavno integrirana u Blazyjevu scenografiju za zimsku kolekciju ‘24," kažu iz Bottege. Zračni mjehurići, koji se inače smatraju nesavršenostima, stvaraju jedinstvene bočice, čime mirisni doživljaj postaje uistinu personaliziran.

image

Bottega Venetta parfemi postavljeni su na postolje od zelenog mramora

BOTTEGA VENETA

Kao da sam dizajn nije dovoljno impresivan, svaka bočica od 100 mililitara postavljena je na postolje od zelenog mramora Verde Saint Denis, istog materijala koji Blazy redovito koristi u dizajnu svojih trgovina i koji je karakterističan za venecijansku arhitekturu. Glatko, masivno i nevjerojatno raskošno, to je upravo ona neočekivana sklonost detaljima po kojoj je kreativni direktor toliko poznat. Da ne spominjemo kako ta osobitost čini cijenu od 410 eura malo opravdanijom.

Linker
07. listopad 2024 11:15