GIANNI DILIBERTO/CAIA IMAGE/PROFIMEDIA
Nikad brže

U samo devet minuta do nove boje za kosu: Zagrebačka frizerka otkriva sve o hit tretmanu

Novitet na tržištu pokazao se kao ‘pun pogodak‘ u vrijeme koronamjera, ali i u trenutku kada se sve više ljudi trudi čim manje dovesti u opasnost od zaraze, pa odgađaju slatke male gušte...

Novitet na tržištu pokazao se kao ‘pun pogodak‘ u vrijeme koronamjera, ali i u trenutku kada se sve više ljudi trudi čim manje dovesti u opasnost od zaraze, pa odgađaju slatke male gušte...

‘‘Možete me samo primiti na šišanje?! Ma brzinski ćete vi to. Ništa puno, samo malo oko uha i ovo gore da mi stanjite...‘‘, do novog normalnog mali kvartovski frizeri na ovakvu bi molbu rekli klijentu da malo pričeka, dok se gospođa koja je na farbanju ne pofarba, pa dok njoj stoji farba na kosi, uletio bi mladić koji mora samo malo stanjiti kosu. Danas, pak, u vrijeme pandemije, takav pristup radu više nije moguć, barem ne u malim kvartovskim salonima.

Frizerski obrtnici morali su se prilagoditi novim mjerama, ali i uložiti u dodatne alate kako bi poštivali sve epidemiološke mjere. Čak su počeli nuditi i tretmane kojima bi se klijenti što kraće zadržavali u salonu.

"Teško je raditi u uvjetima pandemije, nastojim da se klijenti što kraće zadržavaju u salonu. Puno mi glavobolje stvara raspored, jer moj je salon mali i pokušavam svima udovoljiti, a to nekada ide jako teško. Evo neki dan mi je u salon ušla jedna gospođa bez maske i napravila pravu pomutnju, no brzo smo to riješili", rekla je Tajana Grgec Otročak, iz salona ‘‘Visage‘‘ na Trešnjevci.

Priča je to koju pričaju vlasnici malih kvartovskih frizerskih salona, poduzetnici koji su važan pokretač gospodarstva u ovim pandemijskim vremenima, a koji također paze da ispoštuju sve propisane mjere.

"Mali frizerski saloni na posebnom su udaru, te smišljamo svakakve načine kako zadržati klijente i što je najbitnije, osigurati normalnu situaciju prema uputama Stožera", navodi Grgec Otročak.

Kako se svi prilagođavamo ‘’novom normalnom’’ uslijed pandemije, koje ne posustaje i uvjeti rada u uslužnim djelatnostima su se promijenili.

"Manji broj ljudi smije istovremeno biti u frizerskom salonu i vrlo je važno za svakog frizera da bude dobro organiziran, kako bi mogao ostvariti željeni učinak i prodati svoju uslugu što većem broju klijenata, a da pri tome ne pati kvaliteta usluge. U postizanju tog cilja presudno je i vrijeme", kaže vlasnica ovog salona na zagrebačkoj Trešnjevci.

image
Vlasnica frizerskog salona Visage ispričala nam je novu rutinu i neke od situacija koje je doživjela od uvođenja koronamjera.
CROPIX

U salonu se pridržavaju svih mjera kao što je sterilizacija i dezinfekcija koje su propisane, imaju dodatno jednokratne ručnike i mantile, te dva dezinfekcijska sredstva na samom ulazu u salon.

A bilo je par zanimljivih situacija u vezi nošenja maski.

"Bilo je situacija kada su klijenti zaboravili masku, pa bi je tada dobili kod nas. A bilo je i onih na neki način duhovitih. Kako se sve radi pod maskama, maske do kraja tretmana budu obojene te potpuno mokre. Jednom sam, primjerice, u brzini klijentu, koji je bio na šišanju, odrezala gumice na maski kad sam obrađivala područje oko uha. Dobro je dok su gumice da nije bilo uho", smije se i nastavlja: "Najstresnije mi je bilo kada je jedna klijentica cijeli tretman nosila masku, sve po propisu, te platila uslugu i krenula prema vratima. Na dvije sekunde skinula je masku da pogleda kako joj stoji nova boja i frizura. U tom je trenutku druga klijentica bila gotova s pranjem kose, a kad je vidjela gospođu bez maske nije se htjela približiti frizerskom stolcu te je počela vikati da ona ne ide blizu, jer gospođa ne nosi masku! Dakle radilo se samo o par sekundi i izbio je mali incident. Sve se je sredilo dosta brzo jer je prva klijentica ionako bila na izlasku. Naučnica je dezinficirala stolac i ja sam napravila najbrže i najtočnije šišanje ikad", otkriva Tajana kako ima i neugodnih trenutaka, iako pokušavaju ugoditi baš svima.

image
Tajana Grgec Otročak vlasnica je frizerskog obrta na zagrebačkoj Trešnjevci.
CROPIX

Tajana je neko vrijeme razmišljala kako da ubrza produktivnost, a da klijenti budu zadovoljni.

Dogovorila se sa svojom suradnicom Vesnom da ponude svojim mušterijama boje za kosu koja na tjemenu stoje samo 9 minuta.

"U današnje vrijeme kada postoje novi virusi i nove bolesti srećom postoje i noviteti i napredak u kemijskoj tehnologiji. Radi se o devetminutnim bojama, koje su mi klijenti iz više razloga objeručke prihvatili.

image
Milk shake 9 minutes colour djeluje, kako ime kaže, u samo devet minuta i prekriva sijede.
PRESS

‘‘Milk shake 9 minutes colour‘‘ permanentna je boja visoke kvalitete koja djeluje u samo 9 minuta i garantira maksimalni rezultat. Ove boje su samo za uporabu u salonu. Boja sadrži velike količine pigmenata koji su balansirani tako da u potpunosti prekrivaju sijedu kosu, te ju pobojaju u željeni ton u samo devet minuta. Važno je napomenuti da boja u potpunosti prekriva sijede vlasi, zbog svoje regenerirajuće baze koja kosi daje mekoću i sjaj, a idealna je za obnavljanje boje u korijenu kose, kao i za dužinu kose", rekla nam je Tajana.

Naša frizerka Tajana nada se da će se uskoro situacija smiriti i da će se sve vratiti na staro.

‘’Kada je sve normalno uživam raditi - kavica, klijenti, neki pričaju, drugi listaju Gloriju ili Jutarnji list... to je prava atmosfera salona. No, sretna sam što uopće možemo raditi, pa nije vrijeme za kukanje. Napravimo mi dobro atmosferu i u ovom novom normalnom, novine su tu, kavice ima, tako da nam ništa ne fali’’, otkriva Grgec Otročak.

Linker
23. studeni 2024 09:31