VALENTINO BEAUTY/INSTAGRAM
Želimo ih sve

Valentino Beauty predstavio novu kolekciju ruževa za usne s inovativnom formulom i kremastom mat teksturom

Lansiranje nove linije Spike Valentino Buttery Matte Lipsticks obilježeno je spektakularnim pop-up događanjem u srcu New Yorka, koje je privuklo pažnju modnih entuzijasta i beauty stručnjaka.

Lansiranje nove linije Spike Valentino Buttery Matte Lipsticks obilježeno je spektakularnim pop-up događanjem u srcu New Yorka, koje je privuklo pažnju modnih entuzijasta i beauty stručnjaka.

Novi Spike Valentino Buttery Matte ruževi dolaze u 13 bogatih nijansi, a cijena po komadu iznosi 44 eura. Ono što ih izdvaja od ostalih na tržištu jest njihova inovativna formula koja obećaje deset sati postojanog i ugodnog nošenja, održavajući usne hidratiziranima i njegovanima. Kremasta mat tekstura pruža intenzivnu boju uz osjećaj lakoće na usnama.

Dizajn njihova pakiranja odražava dobro poznati luksuz brenda. Zlatne zakovice na pakiranju inspirirane su legendarnom Valentino Garavani torbicom sa zakovicama, stvarajući savršenu sinergiju između mode i ljepote. Dostupni su na službenoj web stranici brenda, kao i u odabranim parfumerijama i robnim kućama diljem svijeta.

Jedno od najpoznatijih mjesta u New Yorku - Flatiron Plaza, postalo je tako ovog vikenda poprište dvodnevnog događanja nazvanog "Spike Square" osmišljenog za pružanje nezaboravnog iskustva svim ljubiteljima svijeta mode i ljepote. Među najzanimljivijim atrakcijama bila je foto kabina u kojoj su posjetitelji mogli napraviti profesionalnu fotografiju nakon što su isprobali svoj omiljeni ruž iz nove kolekcije.

Posebnu su pažnju privukle umjetničke instalacije, uključujući ogromne skulpture Valentino proizvoda koje su dominirale prostorom. "Naša misija je stvoriti emocije, snove i zabavu. Ovo je mjesto kojim New Yorčani prolaze svaki dan - element iznenađenja ključan je za nas dok ga pretvaramo u oniričku atmosferu koja slavi odvažno samoizražavanje", izjavila je globalna predsjednica Valentino Beatuyja Claudia Marcocci.

Uz lansiranje nove kolekcije ruževa, predstavljeno je i novo zaštino lice brenda za američko tržište, a ta je uloga pripala britanskoj pop zvijezdi Charli XCX koja se time pridružili društvu Florence Pugh i Adut Akech.

Linker
06. listopad 2024 20:47