Muški skincare

 INSTAGRAM/AFP
BOOM MUŠKE LJEPOTE

Zašto sve više muških celebrityja pokreće svoje kozmetičke linije?

Tržište proizvoda za njegu kože za muškarce dosegnulo je 13 milijardi dolara u 2022. godini, a samo u posljednjih nekoliko mjeseci svjedočili smo cijelom nizu holivudskih ljepotana i teen idola koji su se odlučili okušati u ovom polju.

Tržište proizvoda za njegu kože za muškarce dosegnulo je 13 milijardi dolara u 2022. godini, a samo u posljednjih nekoliko mjeseci svjedočili smo cijelom nizu holivudskih ljepotana i teen idola koji su se odlučili okušati u ovom polju.

Celebrity beauty linije nisu novost - još su 80-tih parfemi s potpisom Elizabeth Taylor izazvali neviđenu pomamu među kupcima, utirući put mirisima slavnih koji su doživjeli "boom" 2000-ih. Donedavno su svoje kozmetičke linije većinom lansirale ženske zvijezde, no u posljednje su vrijeme i mnogii slavni dečki poželjeli "dio kolača" - najvjerojatnije inspirirani uspjehom koji su ostvarile Rihanna ("Fenty"), Selena Gomez ("Rare Beauty"), Kim Kardashian ("SKKN by Kim") i Lady Gaga ("Haus Labs"), uvjerljivo najjače igračice na celebrity beauty sceni.

image

Brad Pitt

LE DOMAINE SKINCARE/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA

Tržište proizvoda za njegu kože za muškarce dosegnulo je 13 milijardi dolara u 2022. godini, a samo u posljednjih nekoliko mjeseci svjedočili smo cijelom nizu holivudskih ljepotana i teen idola koji su se odlučili okušati u ovom polju. Tu je Brad Pitt s brendom "Le Domaine", čija ponuda uključuje proizvode prožete ekstraktima vinove loze iz poznatih francuskih vinograda "paprenih" cijena, a luksuznu liniju za njegu kože izbacio je i roker Travis Barker. Idris Elba je udružio snage sa svojom suprugom, lansiravši brend "S‘able Labs", dok je Pharrell Williams zahvaljujući svojoj vojsci Instagram sljedbenika u jednom danu rasprodao proizvode svog brenda "Humanrace" koje koristi u dnevnoj rutini. U igru su ušli i John Legend sa svojom markom "Loved01", kao i Jared Leto s "Twentynine Palms".

"Mislim da se uspon muške kozmetike - posebno one iza kojeg stoje slavne osobe - dogodio zato što za nju postoji puno prostora. I uvijek je postojalo", izjavio je za BBC David Yi, autor i osnivač digitalne publikacije o ljepoti Very Good Light i marke kozmetike za osobnu njegu Good Light.

image

John Legend

INSTAGRAM/LOVED01

Iako su proizvodi za ljepotu i njegu kože sami po sebi zapravo unisex (što je dokazala generacija popularnih muških YouTube influencera), njihov marketing dosad nije bio takav. I dok je K-Beauty u Južnoj Koreji opskrbljuje muškarce već više od dva desetljeća, Zapad je nešto kasnije otvorio tržište svim spolovima. Kultura ljepote drastično se promijenila - unisex kolekcije više se ne smatraju radikalnima, nego se podrazumijevaju.

Niša muške kozmetike "u boji" još je manja, no to nije spriječilo slavne osobe da budu pioniri u ovoj kategoriji. "Pleasing" Harryja Stylesa, koji uključuje šminku i lakove za nokte, ostvario je 61,3 milijuna dolara vrijednosti utjecaja na medije po Launchmetricsu početkom 2023. godine. Tu je i Machine Gun Kelly, čija linija lakova za nokte nastavlja napredovati udruživanjem s muškim ikonama stila poput NBA zvijezde Jalena Greena.

Čini se da tržište muške ljepote cvjeta. Prema Američkom društvu plastičnih kirurga, "brotox" (botox za muškarce) je najtraženiji kozmetički zahvat kod muškaraca, s povećanjem broja tretmana za 400% u posljednjih dva desetljeća. Do 2029., Future Market Insights predviđa da će globalno tržište proizvoda za njegu kože muškaraca dosegnuti 25 milijardi funti.

Linker
22. studeni 2024 03:11