zvonimir i karlo

 DANKO ŠIMUNOVIĆ
premium ljepota

Zavirite u novu beauty oazu u Zagrebu: Donosimo intervju s osnivačima

Zvonimir Franić i Karlo Rusan prvi puta ujedinili su snage i pokrenuli novi projekt - The Rite Store, luksuzan beauty concept store.

Zvonimir Franić i Karlo Rusan prvi puta ujedinili su snage i pokrenuli novi projekt - The Rite Store, luksuzan beauty concept store.

Dugogodišnja obostrana posvećenost ljepoti i njezi kose i kože spojila je frizera Zvonimira Franića i vizažista Karla Rusana, a rezultat suradnje je zanimljiv poslovni pothvat koji nosi ime The Rite Store. Nova luksuzna beauty oaza smještena je u kaptol centru, a riječ je o beauty concept storeu koji će u svojoj ponudi ujediniti high end brendove za njegu tijela, kože i kose, te preparativnu i dekorativnu kozmetiku renomiranih brendova s limitiranom distribucijom.

Cijelu priču koja se temelji na čistoj ljepoti, individualnom pristupu klijentima i zaokruženoj, premium njezi tijela, prati i prostor osmišljen u prirodnim zemljanim tonovima kao podloga bogatoj paleti proizvoda. Zidovi su izvedeni u tehnici na bazi gline što prostoru daje taktilnost, lomljeni travertin strukturalnost, drvo toplinu, metal čistoću, a staklo prozračnost. Boris Labaš i Ana Brebrić iz arhitektonskog studija kvadrat B zaslužni su za prostor, a Zvonimir i Karlo ponudit će brendove poput organskog make-upa Kjaer Weis, niche parfema Sane Jardin, clean beauty brenda Tata Harper i ostalih. Beauty dvojac na kaptolu je u glam raspoloženju svečano otvorio vrata beauty dućana, a netom prije otvaranja, otkrili su nam detalje svoje suradnje.

image
Sanja Jagatić
Što vas je potaknulo da zajedno otvorite dućan premium kozmetike?

Zvonimir: Ozbiljan pristup poslovanju zahtijeva kontinuirani rast i nema puno mjesta za opuštanje i stagnaciju. Dužan sam stalno pratiti svjetske trendove, a kako je moja primarna domena frizerstvo, logično je da su moj fokus i interes vezani uz beauty industriju. Luksuzni proizvodi za osobnu njegu veliki su svjetski trend koji polako zauzima svoju tržišnu poziciju i u našoj regiji, već godinama isprobavam i analiziram novitete iz tog područja, a osim s poslovne strane, i osobno sam vjerni poklonik kvalitetne kozmetike za njegu kože. Karlo i ja smo znali da želimo zajedno pokrenuti inovativni beauty projekt te nakon inicijalne ideje, krenuli smo razvijati poslovni plan i u konačnici je realizacija došla jako brzo – The Rite Store je otvorio vrata svim zaljubljenicima u luksuzne rituale za njegu kože i kose, renomirani make-up i ekskluzivnu selekciju parfema!

Koje vještine ste stekli kao frizer i vizažist, a koje su najviše pomogle prilikom pokretanja novog biznisa? U kojem segmentu možete iskoristiti svoje znanje?

Karlo: Za posao vizažista proizvodi s kojima svakodnevno radim od presudne su važnosti. Od samih početaka karijere vodim računa o tome i ulažem u premium make-up i njegu. Kao i Zvonimir, gajim veliku strast prema istraživanju svih segmenata beauty industrije te s godinama to činim sve više studiozno - u posljednje vrijeme najviše sam se posvetio proučavanju niche proizvoda. Njihova karakteristika je smanjena dostupnost, proizvodnja u limitiranim količinama jer se pri izradi koriste sastojci koji su rijetki u prirodi ili pak kompleksni u nastanku tijekom tehnološke obrade. Sad me veseli što naši klijenti u The Rite Storeu imaju priliku lakše nabaviti premium dekorativnu i preparativnu kozmetiku, a isto tako i isprobati neke posve nove beauty rutine.

image
DANKO ŠIMUNOVIĆ
Kako je zamišljen koncept trgovine i što po čemu je The Rite Store drugačiji od ostalih trgovina u Hrvatskoj?

Karlo: Koncept The Rite Storea karakterizira nešto drugačiji, prvenstveno personalizirani pristup kupnji proizvoda za osobnu njegu. Vidim to kao svojevrsni ritual, kao vrijeme koje odvajate samo za sebe, a uz pomoć educiranih profesionalaca moći ćete istražiti selekciju ultimativne ponude iz sfere preparativne i dekorativne kozmetike te ujedno pronaći i svoj signature miris. Osim premium proizvoda, želimo klijentima ponuditi iskustvo vezano uz kupnju pa će osim proizvoda sa sobom ponijeti i uspomenu na tretman i vrijeme provedeno u dućanu.

image
Sanja Jagatić

Zvonimir: Istraživanja navika potrošača jasno pokazuju kako određena populacija osviješteno pristupa njezi kože i općenito proizvodima za osobnu njegu, a počevši od toga da mnogi naprosto ne žele koristiti primjerice parfem koji prečesto mogu namirisati na drugima. Traži se odabrano, ekskluzivno i niche, a mi u The Rite Storeu želimo pružiti baš takvo iskustvo. Doživljaj same kupnje će biti drugačiji, potpuniji nego što je uobičajeno u Zagrebu. Pobrinuli smo se da svaki klijent ima osiguran personalizirani loyalty program, osvježavajuće piće tijekom boravka u samom beauty concept storeu, ali i ono najvažnije – punu uslugu i pomoć profesionalnog osoblja kako bi najlakše odabrali za adekvatne proizvode za sebe. The Rite Store zapošljava kozmetologe i profesionalce s područja njege kože te se svaki klijent može s punim povjerenjem prepustiti savjetovanju naših skin care stručnjaka. Za klijente koji nisu iz Zagreba ili okolice, bit će dostupan webshop koji će dostavljati unutar cijele regije.

Koje proizvode i brendove valja izdvojiti iz ponude?

Zvonimir: Većina naših brendova ima birana je po strogim kriterijima, a iste ili još strože uvjete je potrebno ispuniti u slučaju dodjele ugovora za zastupanje branda u određenoj regiji, što smo uspješno zaključili za mnoge brendove koje nudimo. Mišljenja smo da će svi ljubitelji beauty rituala pronaći nešto za sebe – prirodnu kozmetiku, proizvode bazirane na znanstvenoj osnovi, dakle, pokrili smo zaista sve premium segmente.

Posebno smo ponosni smo na Le Domain čiji je investitor i ambasador Brad Pitt. Brend poput ovoga zaista može birati bilo koje prodajno mjesto na svijetu, a management branda je doista oduševljen našim konceptom. Tu je i Roen Beauty – američka clean beauty make-up linija proizvoda koje koriste Emma Watson i Nicole Kidman. Za sve klijente koji traže proizvode na isključivo prirodnoj bazi tu su Surya i Tata Harper. Ponosni smo na ugovor za regionalnu distribuciju Sane Jardin, linije parfema koje obožava Jessica Alba. U ponudi The Rite Storea, ali i kao regionalni distributeri, možemo se pohvaliti britanskim niche brandom za kosu Monpure koji je orijentiran na zdravlje i njegu vlasišta te time ima posebnu tržišnu vrijednost.

image
DANKO ŠIMUNOVIĆ
Posebna priča je i estetika te dizajn prostora - otkrijte nam više o uređenju.

Karlo: Kako imamo dosta brendova, a svaki zahtijeva praćenje određenog vizualnog identiteta, bilo nam je važno da prostor ne bude dominantan, ali da ipak nosi svoj potpis. Odlučili smo se za minimalistički chic, uz korištenje isključivo prirodnih materijala kao što su drvo i kamen, kako bi i interijer pratio našu clean beauty priču. Kaptol centar se kao mirna oaza usred grada izdvojio kao izvrsna lokacija i također slijedi filozofiju The Rite Storea - intiman i individualan pristup svakom klijentu.

Već duže vrijeme uspješno surađujete. Što biste rekli da je ključ vašeg uspjeha i uspješne suradnje? Koje kvalitete biste istaknuli jedan u drugom koje su pomogle da ova projekt realizirate?

Karlo: Obojica smo strastveni oko svega na čemu radimo, a prvenstveno smo zaljubljenici u beauty industriju. Dijelimo iste vrijednosti kada je riječ o poslu – predani smo, uporni i znatiželjni, uvijek spremni otići korak dalje.

image
Sanja Jagatić

Zvonimir: Karlova kreativnost i posvećenost detaljima, te moja poslovna logika i želja da uvijek sagledam širu sliku čine izgleda dobar poslovni spoj.

Što je najvažnije što ste naučili o sebi tijekom cijelog ovog procesa?

Karlo: Osim dobrog poslovnog plana, presudan je tim ljudi koji stoje iza svakog uspješnog projekta. Od primarne je važnosti na vrijeme oformiti tim, a potom kontinuirano raditi na komunikaciji i edukaciji. Predanost nekoj ideji od početka do kraja bez iznimke donosi rezultate i ponosni smo što možemo reći da se isplati biti hrabar i tržištu ponuditi nešto inovativno i originalno.

image
DANKO ŠIMUNOVIĆ
15. prosinac 2024 12:45