Tko je sve pokrenuo svoje proizvode za njegu i ljepotu u 2021., a tko se priprema za iskorak u svijet sjenila, ruževa, kremica, seruma...
Celebrityji svih profila ušli su u velikom broju ove godine u industriju ljepote vlastitim kozmetičkim brendovima. Okušavanje poznatih na terenu ljepote, higijene i pomlađivanja nije ništa novo, ali u 2021. su stvarno navalili, pa su pratitelji zbivanja već pobrojili njih dvadesetak. Prethodne godine su se poznati s kozmetičarskim stremljenjima bavili uglavnom njegom kože (primjerice, Rihanna sa svojom linijom Fenty Skin ili Pharell Williams s veganskim proizvodima za njegu kože Humanrace), da bi ove godine slavna imena, među njima i ona iz prve lige poput Jennifer Lopez i imenjakinje joj Aniston, ušla u sve kategorije proizvoda za njegu i ljepotu – od šminke, preko parfema do njege za bebe.
JLo: Maslinovo ulje za prepoznatljiv sjaj
Godinu je u velikom stilu otvorila slavna JLo plasiranjem linije za njegu kože JLo Beauty, čijih je osam proizvoda, među kojima su i serum i dodatak prehrani, do sada vrlo dobro prihvaćeno. Proizvodi bi trebali pružiti prepoznatljiv Jenniferin sjaj, a za svoj prvi samostalni pothvat u industriji ljepote pjevačica je odabrala sastojke kao što su skvalen i ekstra djevičansko maslinovo ulje. O upotrebi maslinovog ulja za ljepotu doznala je od svoje bake, tete i mame koje su njime tradicionalno njegovale kožu i kosu, ali kako nitko ne želi mirisati kao salata, rekla je JLo, bilo je potrebno „spakirati” maslinovo ulje u prikladne proizvode. Brend je dostupan u Sephori.
Ellen DeGeneres: Nije anti-age, nego za svaki tip kože
Posljednja u nizu poznatih koje su lansirale proizvode za njegu kože je TV voditeljica i glumica Ellen DeGeneres. Kako je rekla u svom talk showu, brend se zove Kind Science jer je ugodan za kožu, za životinje, za planet, a i za novčanike. Osmislila ga je u suradnji s Victorijom Jackson, inovatoricom u industriji ljepote, osnivačicom brenda Victoria Jackson Cosmetics, a namijenjen je prvenstveno vrlo osjetljivoj koži kakvu ima i Ellen nakon godina i godina provedenih pod TV svjetlima. Proizvodi su lagane teksture, nemaju mirisa ni štetnih sastojaka (nije korišten niti jedan od 1300 sastojaka strogo zabranjenih u Europi) i pomoći će svakome, bez obzira na dob, rod i tip kože, da postigne najbolje od svoje kože, tvrdi se.
Linija ima sedam proizvoda koji sadrže sastojke poput kakadu šljive, vulkanskog pijeska, bambusove svile, klokanovog cvijeta, bakuchiola, peptida... Najskuplji proizvod, serum, stoji 48 dolara. „Kind Science nije anti-aging, nije protiv starenja, jer starenje je dobro, pokazuje da ste živjeli, puno naučili i, nadam se, puno se smijali. Želim se i dalje smijati, ali s manje linija i bora”, izjavila je Ellen.
Beauty linija je puno, ali čeka se ona Scarlettina
Influencerica Olivia Palermo pokrenula je kozmetički brend nazvan, a kako drugačije nego po njoj, u suradnji s Marie Claire Beauty Group. U liniji su serum za sjaj, mat ruž, matirajuća maglica i paleta sjenila.
Halsey, pjevačica koja često mijenja imidž, također se pozabavila šminkom. Njen brend About-Face u početku je imao tri kategorije boja, među njima glitter i metallic, no brzo se proširio na sve kategorije make upa.
Reperica Iggy Azalea svoju je kozmetičku liniju nazvala Totally Plastic, a kako zvuči tako i izgleda - inspirirana je trendovima iz prošlih vremena te nudi proizvode kao što su sjajilo za usne visokog sjaja, sjenila pastelnih boja, highlightere i svjetlucavu putnu torbicu boje lavande. Azalea je htjela šminkom oživjeti svoje tinejdžersko doba, no kako je rekla, proizvodi tada, koliko god ih nanijeli, nikako nisu uspijevali biti tako sjajni kao što mogu biti danas.
I mlada pop zvijezda Becky G debitirala je na polju šminke brendom Treslúce Beauty. Linija uključuje paletu sjenila, olovke za oči, četkice, umjetne trepavice, a inspirirana je pjevačičinim meksičkim porijeklom i zapakirana u ambalažu nadahnutu tradicionalnom meksičkom keramikom.
Ariana Grande, zvijezda raskošnog glasa, najavila je da pokreće vlastiti brend šminke nazvan R.E.M. Beauty, a za sada je poznato da će biti usredotočen na šminkanje očiju. Nestrpljivo se očekuje i prvi iskorak slavne glumice Scarlett Johansson u područje ljepote. Još je ljetos objavila da razvija svoj brend, ali ne i njegovo ime i što će pokrivati.
Kate Upton pokriva sve
Model Kate Upton udružila se s HatchBeauty Brands i lansirala svoj brend, Found Active, koji pokriva široko područje. Osim seruma za lice i jastučića za piling, u ponudi su sprejevi za lice i tijelo, ali i prehrambeni suplementi, tekući tuš za oči...
Know Beauty brend je za njegu kože koji su lansirale glumica Vanessa Hudgens i pjevačica Madison Beer zagazivši na teren znanosti u suradnji s dermatologinjom dr. Karen Kagha. Kupcima se nudi mogućnost testiranja DNK kod kuće, a daljnja njega i izbor proizvoda ovisi o rezultatima. Među proizvodima su oni za čišćenje lica, za vraćanje vlage, noćne kreme, serumi, maske, kreme za područje oko očiju, maske za usnice.
Linije za tijelo
Glazbenica Toni Braxton stupila je na područje njege tijela svojom veganskom linijom seksi naziva Nude Sugar. U liniji je devet proizvoda, među njima dvije vrste kreme za tijelo, serum, gel za tuširanje i maglica za kosu. Braxton je liniju pripremala dvije godine, a lansirala ju je u rujnu. Kao Afroamerikanka, rekla je, ima nešto suhlju kožu, a kao osoba iz show businessa neprekidno je izložena faktorima koji utječu na stvaranje hiperpigmentacija i mrlja. Zbog toga je njena kozmetika posvećena rješavanju tih problema.
Teniska šampionka Naomi Osaka svoj je brend nazvan Kinlò posvetila njezi kože tamnijih tonova, kakva je i njena s obzirom na japansko i havajsko naslijeđe, a uz to puno vremena provodi na otvorenome. U liniji su zaštita od sunca, njega poslije sunca, krema za područje oko očiju, balzam za usne.
Njega kose na neočekivan način
Za svoj kozmetički debi glumica Jennifer Aniston odabrala je njegu kose, što je prikladno s obzirom na to da je kasnih devedesetih s Rachelinom frizurom pokrenula pravi trend. Brend je nazvala LolaVie, a prvi je proizvod Glossing Detangler sa sastojcima kao što su chia, bambus, ekstrakt limuna i kompleks supervoća za zaštitu, sjaj i lakše raščešljavanje.
Na području kose okušava se i glumica Priyanka Chopra Jonas sa svojim brendom za njegu nazvanim Anomaly. Zašto baš tako? Zato što odstupa od onoga što je standardno, normalno ili očekivano, glasi objašnjenje. Proizvodi su veganski u ambalaži od recikliranih materijala, a i cijena je prijateljska – svi proizvodi koštaju 5,99 dolara.
Svoj parfem ima i Billie Eilish
Pjevačica Billie Eilish nedavno je lansirala svoj parfem, u suradnji s Parluxom. Zove se jednostavno Eilish, a uključuje note ušećerenih latica, mandarine, crvenog bobičastog voća, bogatog kakaa i vanilije. Možda se to čini preslatkim, no Eilish ima sinesteziju, stanje kod kojeg su osjetila osobe isprepletena. Zbog toga su joj mirisi jako važni. „Kod svakog izbora koji napravim, modnog, u vezi frizure ili glazbenog, uvijek želim da to zvuči kao određeni miris. Imam vrlo, vrlo jaku i dugu vezu s mirisima”, rekla je Billie.
Nisu zaboravili bebe
Liniju za njegu kože beba pokrenuli su glumica Gabrielle Union i njen suprug, bivši NBA igrač, Dwyane Wade. Nazvali su je Proudly, a uključuje proizvode za njegu i pelene.
Kozmetičko carstvo odlučila je proširiti i Kylie Jenner. Nakon brendova Kylie Cosmetics, Kylie Skin te Kylie Swim, sada je na redu linija Kylie Baby. U njoj su nježni šampon i regenerator, pjenušava kupka i losion za hidrataciju tijela koji su hipoalergeni i, naravno, veganski.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....