MATHILDE LANGEVIN/UNSPLASH
Što će dominirati u 2022.

Vrući trendovi u njezi kože: Tri nove moćne kiseline i mikrodoziranje sastojaka

Isticat će se djelotvornost kiselina u učvršćivanju kože, brisanju pigmentacijskih mrlja te u hidrataciji!

Isticat će se djelotvornost kiselina u učvršćivanju kože, brisanju pigmentacijskih mrlja te u hidrataciji!

Ovogodišnjim trendovima u njezi kože dominirat će kiseline, posebno tri medijski još nepotrošene - traneksamična, azelaična i polihidroksilne - a na tron će zasjesti i mikrodoziranje, pokazuje Wunderman Thompson’s The Future 100: 2022 report. Naime, ta globalna agencija za marketinške komunikacije svake godine provodi istraživanje kojim prognozira stotinu vodećih trendova na različitim područjima ljudskog djelovanja, pa tako i u segmentu ljepote i estetike.


Dobrobiti kiselog trija

U žiži industrije ljepote i javnosti, tvrde oni, više neće biti dobrobiti poznatijih kiselina za njegu o kojima se proteklih godina mnogo govorilo, kao što su salicilna, hijaluronska ili glikolna, nego će se sve vrtjeti oko novih, "vrućih" sastojaka, čije djelovanje potrošači sada mogu početi otkrivati.

Kod azelaične kiseline najviše će se promovirati njena moć u učvršćivanju kože, traneksamična kiselina isticat će se zbog sposobnosti izbljeđivanja mrlja nastalih zbog djelovanja sunca i ostalih tipova pigmentacija, dok će se kod polihidroksilnih kiselina (PHA) najviše isticati hidratacija i eksfolijacija, čak i kod osjetljive kože.

image
MATHILDE LANGEVIN/UNSPLASH

Čitajte i: Ovaj tretman potiče stvaranje kolagena, ali važno je znati što tad smije, a što ne smije na kožu


Manje je više

Predviđaju i da će istodobno popularan postati drugačiji pristup primjeni proizvoda za njegu kože, a to je mikrodoziranje. Kako mu i ime kaže, to znači primjenjivanje manjih količina proizvoda ili pak slabijih koncentracija, kako bi se smanjila mogućnost "teških nuspojava" i koži dala prilika za oporavak i poboljšanje stanja.

Neki proizvođači već su počeli nuditi proizvode za njegu u doziranim pakiranjima u obliku blistera, slično lijekovima, kako bi kupci lakše prilagodili njegu kože svojim svakodnevnim potrebama i lakše kupili onoliko proizvoda koliko smatraju da će im doista trebati. Ovaj će format biti popularniji, prognozira Wunderman Thompson, kod brendova i pojedinačnih proizvoda koji sadrže sastojke s većom bioraspoloživošću i naprednim mehanizmima isporuke koji na kožu djeluju učinkovitije i dosljednije.

Linker
19. studeni 2024 07:56