Na stand-up nastupima nasmijavao je gledatelje pitanjem zašto jedu popularnu američku slasticu, a sad je o njoj s komičarkama Melissom McCartney i Amy Schumer, snimio film.
Premda će u novom projektu Jerryja Seinfelda gledatelji streaming platforme Netflix uživati idući mjesec, kritičari koji su pogledali njegov dugometražni redateljski prvijenac "Unfrosted: The Pop-Tart Story", već sad hvale film premda nema klasičnog glavnog junaka ni uobičajenu fabulu. Sudeći po recenzijama, dugometražna komedija "ni o čemu" nalikuje osnovnoj premisi njegove serije "Seinfeld" jer i tu se rema komičarevim često citiranim riječima, radi "ni o čemu". Upravo je streaming platforma Netflix još 2021. godine kupila Seinfeldov sitcom za 500 milijuna dolara. To je definitivno dokaz da komičarev kreativni recept u kojem se želi pozabaviti s naoko nevažnim, neobičnim, začuđujućim svakodnevnim situacijama i o njima snimiti urnebesni projekt, funkcionira i danas.
Ovog puta Seinfeld u prvi plan izvlači fenomen kupovne poznate slastice Pop-Tart kojeg mnogi Amerikanci jedu za doručak. Jede se odmrznut i tostiran, pa je tako film i dobio naziv, no stvar je u tome što ta "poslastica nikada nije bila zadovoljavajuća" piše Forbes u osvrtu na film, ali je sunarodnjaci Jerryja Seinfelda svejedno obožavaju.
Na "fenomen” sa slasticom komičar bi se često osvrnuo na svojim stand-up nastupima. Znao bi, mrtav ozbiljan, upitati publiku "a što je s Popom Tartom?" i u gledalištu izazvati smijeh. Poanta je, naime, u tome zašto uporno jesti Pop Tarts, premda svi znaju da "nije friško pripremljen niti oduševljava okusom".
Autor je na samo njemu svojstven način krenuo od toga i napisao scenarij za prvi dugometražni projekt s autorskim scenarističkim timom, Spikeom Ferestenom, Barryjem Maderom i Andyjem Robinom. Američki komičar ujedno je producent filma, zajedno s Beauom Beaumanom. Premijera je zakazana za 3. svibnja na Netflixu, a među ostalima, glume komičarke Melissa McCartney i Amy Schumer te britanski glumac Hugh Grant. Ovo nije prvi put da je Seinfelda na stvaranje televizijskog ili filmskog sadržaja, nadahnuo prehrambeni proizvod.
Primjerice legendarna 31. epizoda sitcoma "Seinfeld" bavi se Pez bombonima i kutijicom u kojoj su se prodavali, ukrašenoj pomičnom glavom životinja. Komičar se u epizodi prikazanoj 15. siječnja 1992. godine poigrao sa situacijom kad iz dispensera izlijeću bomboni u neprikladnim i nemogućim situacijama. Pritom je nehotice izazvao nekoliko katastrofa, jednu smješniju od druge. S obzirom da i danas pamtimo Jerryja Seinfelda kako nas igrajući se s bombonima, u toj epizodi tjera na smijeh do suza, njegov novi film očekujemo s nestrpljenjem.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....