adidas, vodeći svjetski stručnjak na području inovacija u proizvodnji sportske odjeće, predstavio je potpuno novu kategoriju proizvoda – adidas Athletics.
Hrvatski nogometni reprezentativci Domagoj Antolić, Marko Rog i Ante Ćorić te maratonka Matea Matošević među prvima su isprobali ključni proizvod iz nove kategorije – majicu s kapuljačom, tzv. hoodicu, adidas Z.N.E .
adidas Z.N.E. hoodica dizajnirana je kako bi omogućila maksimalan fokus sportaša u ključnom periodu prije samog natjecanja i u trenucima kada im je to najvažnije te minimalizirala situacije koje odvlače pažnju. Kako bi sportaši ostali mentalno jaki i zadržali koncentraciju pred izlazak na teren, pomažu im tri ključna elementa – manjak buke iz okoline, minimalno vizualno ometanje i zaštita od nelagode. Vrhunski način proizvodnje, luksuzna tkanina i upečatljivi dizajn čine hoodicu nezaobilaznom sportskom odjećom, na terenu ili izvan njega.
Predimenzionirana kapuljača izrađena je od dva sloja tkanine koja svojim oblikom eliminira vanjske faktore koji odvraćaju pažnju, održava toplinu i omogućava sportašu da se fokusira. Kapuljača je dovoljno velika kako bi sportaši mogli staviti slušalice na uši i slušati svoju omiljenu glazbu koja im pomaže u fokusiranju prije natjecanja, što je česta navika vrhunskih elitnih sportaša. Moderan i odvažan dizajn majice s “opuštenim” rukavima omogućava sportašu slobodu pokreta, a skriveni džep idealan je za osobne stvari. Diskretna etiketa s unutarnje strane sadrži motivirajuću poruku za sve sportaše, slaveći njihovu mentalnu snagu i fokus.
“Novom revolucionarnom kategorijom adidas na sportske terene donosi potpuno novo shvaćanje tradicionalne odjeće koju sportaši nose prije i nakon natjecanja. Sportaši se pripremaju za nastup pred velikom i strastvenom publikom, stoga im je izuzetno važno zadržati fokus pod neizmjernim pritiskom. Dizajnirali smo adidas Z.N.E. hoodicu i cijelu kategoriju kako bismo omogućili sportašima da se posvete svojim strategijama i osobnim ritualima prije natjecanja i fokusiraju se na vlastite izazove. Estetski, naša strast je stvarati proizvode s vrhunski izrađenim detaljima i elegantnim sportskim dizajnom”, rekao je Michael Krapohl, adidas Senior Product Manager.
18 000 sportaša diljem svijeta imalo je priliku isprobati dok je njih 2 000 direktno uključeno u njezinu promociju na svojim društvenim mrežama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....