Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju kampanju za hvaljenu, slavljeničku kolekciju “Boudoir Sweet Fifteen” koju je cijela regija mogla pogledati na nedavno održanom Cro À Porteru u Klovićevim dvorima.
Boudoir slavi 15 godina postojanja na regionalnoj modnoj sceni kampanjom za novu kolekciju koju je osmislio i snimio modni fotograf Mladen Šarić.
– U našoj novoj kolekciji objedinjeni su svi kreativni elementi koji su ikad stvoreni u radu brenda Boudoir. Sve haljine izuzetno su zasićene detaljima, kao da nas vodi misao “i kad je previše, nije dovoljno”, ali u konačnici, cjelina svakog modela je u svakom segmentu smislena, te detalji opravdavaju svoju svrhu u kolekciji kao cjeline koja je u duhu Boudoir estetike – izjavile su Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić.
Novi elementi kolekcije Boudoir Sweet Fifteen su originalni printevi, koji su inače karakteristični za prêt-à-porter kolekciju “Fiskultura“, a ovog puta implementirani su u couture kolekciju, koja je spoj elemenata prepoznatljivih za Boudoir brend. Slojevitost nježnih tekstura od tila, ručno izrađene ruže i vitraj čipkastih aplikacija samo su dio bogatstva novih Boudoir kreacija.
Zvijezde slavljeničke kampanje su Ivana, Goga i Tia, modeli agencije Talia Model, za šminku je bio zadužen Saša Joković, Milena Maršić kreirala je frizure, dok styling potpisuje Ivana Pavić. Pogledajte fotogaleriju !
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....