Kreativnim inovacijama nastoji se ublažiti stres, a korištenjem predmeta od recikliranih materijala i potaknuti na društveno odgovorno ponašanje - s ciljem vođenja zdravije i 'zelenije' svakodnevice.
U praktičnom smislu, dizajn je najčešće izravan odgovor na sitne nedostatke koji nas okružuju, no i na one koji predstavljaju globalni problem - poput prirodnih katastrofa ili stresa s kojim svakodnevno živimo. Stoga je, polazeći od pretpostavke da je za bolji svijet, okoliš i društvo najvažnije zadovoljstvo pojedinca, posljednjih godina najveći rast doživio upravo takozvani wellness dizajn. Briga o sebi dominantna je “tema” u različitim područjima društvenog djelovanja - od uzgoja organske hrane, razvoja tehnologije koja prati biološke cikluse tijela pa sve do sofisticirane sportske opreme.
Drugim riječima, potraga za životom u skladu s prirodnim zakonitostima postaje jedini poželjni životni stil: teretane i fitness centri popularna su mjesta susreta čije se uređenje pomno osmišljava, a zbog velike tržišne konkurencije, to je i područje najvećih dizajnerskih eksperimenata.
Sportske tenisice tako postaju društveno odgovoran proizvod koji se, primjerice, izrađuje od reciklirane plastike iz oceana, kao što je 2016. godine napravila tvrtka Adidas u suradnji s inicijativom Parley. Američki start-up Naked Labs kreirao je ogledalo s vagom koje omogućuje trodimenzionalno skeniranje tijela i uz pomoć aplikacije izrađuje svojevrsni zdravstveni profil osobe.
Tehnološki brend Wearable X kreirao je pak responzivne tajice koje pomoću blagih impulsa korigiraju položaj tijela prilikom vježbanja joge - pomoću senzora utkanih u materijal i smartphone aplikacije šalju se vibracije koje signaliziraju potrebnu za promjenom poze.
To nije prvi takav proizvod, na tržištu su već i jakna koja pomaže sportašima da se opuste prije nekog događaja, grudnjak koji nakon obavljene tjelovježbe šalje statističke podatke, kao i interaktivna prostirka za rekreaciju... Preostaje samo uzbuđenje do nove inovacije za ugodniji i mirniji život.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....