PROMO
Pričali smo s vlasnicima

Američki san u Hrvatskoj: Boogie Lab uz lokale u New Yorku otvara i još jedan u Zagrebu

Boogie Lab jedan je od najuspješnijih domaćih gastro brendova, a njegovi vlasnici Karlo Vulin i Mladen Vidović otkrivaju kako je došlo do poslovnog širenja u New Yorku gdje će otvoriti tri lokala te što sve spremaju na novoj lokaciji u Zagrebu.

Boogie Lab jedan je od najuspješnijih domaćih gastro brendova, a njegovi vlasnici Karlo Vulin i Mladen Vidović otkrivaju kako je došlo do poslovnog širenja u New Yorku gdje će otvoriti tri lokala te što sve spremaju na novoj lokaciji u Zagrebu.

Kad se spoje dvojica entuzijasta s mnogo znanja, uspjeh ne može izostati. Dokazali su to svojim primjerom Karlo Vulin (31) i Mladen Vidović (40), vlasnici Boogie Laba otvorenog prošle godine u zagrebačkom kompleksu Park kneževa. Craft pekarnica, brunch bar i restoran u jednom lokalu izazvali su neviđeni interes Zagrepčana, ali i inozemnih ulagača. Kvaliteta njihovih proizvoda prepoznata je i na svjetskom tržištu pa se tako u Boogieju proteklih mjeseci marljivo spremaju za otvaranje tri nova lokala u New Yorku, ali i dva nova u Hrvatskoj, od kojih će jedan biti otvoren u Arena Centru.

- Jasna vizija i potpuna posvećenost samo su dio cijele slagalice našeg uspjeha. Boogie Lab za javnost možda postoji godinu dana, ali za njegovu realizaciju trebalo nam je dvije i pol godine uskog fokusa uz dugogodišnje iskustvo iz raznih industrija, ugostiteljstva i artisan pekarstva. Volimo biti dijelom ciljanog tržišta, možda je to naša tajna, jer se na taj način onda i zabavljamo. Radimo ono što volimo iako, naravno, postoji i druga strana priče, da moraš odraditi jednako dobro i ono što ti se ne sviđa. Upravo je to ono što čini razliku između dobrog i vrhunskog projekta bilo koje vrste - govori Karlo Vulin, suvlasnik Boogieja, s kojim smo razgovarali netom nakon što se vratio iz New Yorka gdje uz partnera Mladena Vidovića pomno prati završne pripreme vezane uz otvaranje lokala u Americi.

image

Render novog lokala koji će se nalaziti u sklopu Arena Centra u Zagrebu

PROMO

- Naš prvi mali Boogie bakery je u fotofinišu, a njegova lokacija je Financial District pored poznatog restorana Delmonico‘s. Jako smo uzbuđeni i radujemo se zajedno sa svojim američkim partnerima Denisom Turčinovićem i Josephom Liculom. Trenutačno su nam najveći izazovi zakonske procedure, radne dozvole i vize. Problem nam predstavlja i transfer znanja jer, iako naši partneri u Americi imaju jako mnogo iskustva u ugostiteljstvu, Boogie Lab ipak ima drugačiji koncept, posebice u operativnom smislu - kaže Mladen Vidović, koji na našu konstataciju da će uskoro doslovno živjeti svoj američki san samo odmahuje rukom. Američki san žive, kaže, ovdje, u Hrvatskoj, a New York gledaju kao na neku vrstu nagrade za trud, priznanje, priliku za napredovanje svih ljudi uključenih u ovaj projekt.

- Boogie Lab koncept u Hrvatskoj zamišljen je u tri varijacije. Razlikovat će se po kvadraturi i ponudi, ali prilagođavat će se i lokaciji. U trgovačkom centru Arena otvaramo drugu verziju Boogie Laba prilagođenu tako frekventnom mjestu prizemnog dijela. Ponuda će nam biti nešto probranija nego u Parku kneževa, ali sve ostalo će biti isto, nadamo se i bolje jer i mi učimo još svaki dan - govori Karlo Vulin. Svoju ideju o ovakvom jedinstvenom konceptu na ugostiteljskoj sceni počeli su razvijati u vrijeme pandemije.

- Pandemija i neizvjesnost natjerali su nas na razmišljanje o projektu u ugostiteljstvu na način da u jednom prostoru spojimo tri različite stvari, a Boogie labove koristimo i kao showroom za veleprodaju. Umorni od "sezonskih" poslova, shvatili smo da imamo dobru ideju i znanje - govori Karlo Vulin pa otkriva i "tajnu" naziva Boogie Lab koja je, kad čujete objašnjenje, sasvim logična. - Sama riječ "boogie" je sinonim za zabavu, igru, ples, a s dodatkom "lab" smo htjeli da nas ljudi ipak shvate ipak malo ozbiljnije - kaže.

image

Zbog ekspanzije i otvaranja novih lokacija u Boogie Labu trenutno traže i brojne nove zaposlenike

PROMO

U njihovom lokalu svi se gosti osjećaju kao u svom dnevnom boravku, a cijeli je interijer inspiriran glazbom boogie ere, baš kao i cijeli vizualni brending. - Kroz glazbu smo vrlo lako prenijeli sve želimo. Koji vibe, karakter, koju poruku želimo poslati. To je odmah shvatio Matej Huljev, koji je i sam glazbenik, pa je napravio naš slogan i logo koji "pleše". Arhitektica Mia Petričević i dizajnerica interijera Kristina Wolf žive i privatno taj vibe i zato su ga odmah savršeno shvatile i prenijele u sami interijer. Svi zajedno sada jedva čekamo krenuti na američku turneju - ističe Mladen Vidović.

image

Mladen Vidović osmislio je interijere svih Boogie lokala, a u realizaciji ideja pomogli su mu arhitektica Mia Petričević i dizajnerica interijera Kristina Wolf

VANESA PANDŽIĆ/CROPIX

Boogie Lab je trenutačno u potrazi za 100-tinjak novih radnika, a njihovi oglasi za posao jedinstveni su baš kao i cijela njihova priča zbog čega problem s odazivom nisu imali. - I nas same je iznenadio ogroman interes za posao. Dao nam je ogroman poticaj za dalje, da su ljudi prepoznali našu priču i žele biti dio nje.Znamo koliko je teško danas naći radnike. Imamo ogromnu sreću da u ekipi imamo fantastičnog mladog kreativca Karla Jelića koji stoji iza zabavnih i drugačijih oglasa za posao - kaže Mladen Vidović. U Hrvatskoj traže ambasadore za Ameriku, a na našu zemlju gledaju kao na teren za dokazivanje mladih ljudi koji se žele okušati na najvećoj svjetskoj sceni.

image

Karlo Vulin i Mladen Vidović

VANESA PANDŽIĆ/CROPIX

- Plan nam je tamo slati dio naših ljudi koji su se dokazali na domaćem terenu i žele se nastaviti razvijati. Nadamo se da će ih biti što je više moguće iako smo svjesni raznih ograničenja, ponajviše izazvanih radnim dozvolama i vizama - govori Mladen Vidović. U Boogie Labu najvećim dijelom koriste namirnice lokalnog porijekla, primjerice mlijeko s Velebita i povrće s Dolca, pa nas je zanimalo kako to planiraju implementirati u američke lokale.

- Dogovor je da što je više moguće brend Boogie ostane hrvatski. Tako da ćemo sve što je moguće slati iz Hrvatske, od kave, piva, sokova, peciva, kruha... U kontaktu smo i s njihovim OPG-ovima preko američkih partnera. Ta je scena ondje puno raširenija i dostupnija - kaže Karlo Vulin. S obzirom na sve uspjehe koje su nanizali do sada, postavlja se logično pitanje i vide li Boogie Lab jednoga dana kao franšizu.

image

Karlo Vulin vlasnik je i Kroštule

VANESA PANDŽIĆ/CROPIX

- Boogie je tek na početku. Svjesni smo da su velike prilike i izazovi ispred nas. Imamo još mnogo posla, ali možemo reći da smo spremni za taj korak, koji se mnogima, pa i nama, čini kao logičan slijed. Trenutačno nam je fokus nastaviti graditi menadžment, a eventualna ekspanzija će doći kad dođe vrijeme za nju - zaključuje Mladen Vidović.

16. prosinac 2024 14:11