U neposrednoj blizini zagrebačke katedrale otvorena je nova TOP parfumerija.
Ako ste ikada bili u potrazi za savršenim parfemom, bilo za sebe, bilo za bilo za dragu osobu, znate da taj zadatak nije nimalo lagan. Kažu da je parfem je poput osobne iskaznice duha. On iznad svega opisuje duh osobe koja ga nosi, a ako itko zna "uloviti" taj duh, onda je to Borut Mihalić, jedan od najvećih parfemskih stručnjaka i vlasnik TOP parfumerija.
Borutove sugestije, savjeti ali i vrlo duhoviti komentari, ono su što odabir parfema u TOP parfumeriji čini nezaboravnim iskustvom. Njegova strast, ljubav i znanje dokaz su da je parfem, između ostalog, najnosiviji oblik inteligencije. TOP parfumeriju od nedavno možete pronaći i na novoj lokaciji, na adresi Kaptol 4, prekoputa zagrebačke katedrale.
"Ideja poslovnog prostora u kaptolskoj kuriji iz 1627. osobno mi je bila na početku potpuno nestvarna. Lokacija me je vrlo brzo osvojila. Rijetko kada lokacija u centru grada, daje veliku privatnost, kao ova. Ispred nas vreva koja pokreće Dolac, a iza naših vrata spokoj i mir koji fokusira klijenticu/klijenta na naše proizvode. Moja želja bila je da se ‘genus loci‘ očuva što je više moguće uz suvremeno unutrašnje uređenje prostora, koje ima naklon prema prošlosti i dugoj povijesti te kurije. Također želio sam da prostor bude donekle asketski suzdržan, prostor u kojem će jedinstveni proizvodi sami pričati priču, ako je želite ‘čuti‘, naravno", rekao nam je sam vlasnik TOP parfumerije Borut Mihalić.
S novim prostorom ponuda je više nego udvostručena, naime, brandovi koje možete pronaći na Kaptolu nisu isti kao i u Tomićevoj, što nas dovodi do podatka da je u jednom gradu dostupno gotovo osamdeset, mahom nišnih brandova.
Uređenje TOP parfumerije na Kaptolu potpisuje zagrebački arhitektonski studio BIRO, a invertirani doživljaj prostornosti potvrdio je inicijalnu zamisao uređenja novog prostora parfumerije vođenu idejom kreiranja svojevrsnog "kabineta čuda", enigmatičkog ambijenta kao okosnicom istraživanja bogate riznice niche brendova.
"Osnovni elementi uređenja svode se na dva jaka akcenta. Prvi, kontinuirani slijed parapetnog formata objedinjuje skladišni prostor, zidnu oblogu, mjesto odmora te istak u svrhu elementa blagajne. Drugi akcent, izložbena polica lagane konstrukcije podređuju se geometriji pripadajuće niše koketirajući svojom formom sa zatečenim detaljima. Izlaganje i testiranje asortimana fokusirano je na četiri navedene police čineći ih okosnicom zbivanja i druženja.
Aspekt odabira materijala i tonaliteta bazira se na prirodnim, suptilnim smjernicama poput drvene ovojnice, toniranja zidne plohe betonskim premazom, terrazzo podnog opločenja ili pak detalja ispuna od vunenog tepiha stavljajući sav naglasak i pažnju na metalne police zlatnoga tona sa stalnim postavom pripadajućeg asortimana.
U konačnosti, uređenje prostora parfumerije kompletiraju dva rada modne dizajnerice Nataše Mihaljčišin. Kukičani elementi zlatnih niti ornamentno nadopunjuju volumen blagajne kao što se i formira pletena pregrada između javnog i privatnog prostora trgovine", otkrili su arhitekti Saša Košuta, Mario Kralj, Dora Lončarić i Mario Peko.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....