Foto: John Pavlish / PR
DAŠAK PARIZA U ZAGREBU

U Zagrebu predstavljen poznati francuski brend naočala

Jučer je u galeriji Velvet u društvu prijatelja, medija i klijenata predstavljen francuski brend naočala See Concpet. Ovim sunčanim i naočalama za čitanje nisu odoljela ni brojna imena društvenog života poput: Nataša Janjić, Jelena Veljača, Danijela Trbović, Iva Balaban, Isabella Rakonić, Ivana Plechinger, Alis Marić, Ingrid Divković, Miran Kurspahić, Tihana Harapin i Saša Zalepugin i brojni drugi.

Zasigurno omiljeni modni dodatak mnogim ženama i muškarcima bez kojih ne mogu ni jedan dan u godini su sunčane naočale. Već je odavno poznato kako sunčane naočale nisu samo modni dodatak, one u današnje vrijeme visokog UV zračenja imaju i zdravstvenu funkciju. Upravo stoga kod odabira sunčanih ili naočala za čitanje ni žene ni muškarci ne pristaju na kompromise, naočale moraju zadovoljiti sve njihove zahtjeve kako estetske tako i zdravstvene aspekte jer ljepota Vaših očiju počinje od naočala. Upravo See Concept svojom poslovnom filozofijom uspješno će udovoljiti zahtjevima svojih kupaca diljem Hrvatske.

See Concept je nastao 2010. g. u suradnji trojice prijatelja koji su sa svoje 24 godine osmislili naočale za čitanje na stalku. Inspirirale su ih olovke kojima se ljudi sami poslužuju na raznim šalterima. Naočale su odmah doživjele uspjeh i nazvali su ih – See Up. Iako su glavni kupci bile banke, mnogo ljudi ih je željelo imati i kod kuće pa su iz tog razloga izdali novu kolekciju za osobnu upotrebu – See Home. Zajedno sa See Home, izdali su i kolekciju See Magnet – naočale s magnetom koje se drže na hladnjaku. Sve te kolekcije zajedno su ujedinili u jedno ime – See Concept.

2013. izdali su kolekciju naočala za čitanje te ubrzo nakon toga i sunčane naočale s dioptrijom i bez. Naočale su lagane, fleksibilne te su prikladne za sve dobne skupine i za sve prilike. See Concept naočale visoke kvalitete izabrane su kao dio asortimana u najljepšim dućanima na svijetu poput Colette i Merci u Parizu, Harrodsa i Selfridgesa u Londonu, MoMA-e i Bloomingdale’s-a u New Yorku te Istana u Tokyu. Dolaze u svojoj kultnoj i prepoznatljivoj ambalaži (kutija i mekana futrola) te su postale potpuni must-have proizvod koji pristaje uz sve. U fotogaleriji pogledajte tko je sve isprobao modele poznatog pariškog brenda naočala!

See Concept naočale dostupne dostupne su u Zagrebu (Market Concept Store – Petrićeva 3, Optika Beljan – Radićeva 13, Vauroom Multibrand Store – Teslina 11, Andrews Baby Company – Nova ves 11 – Centar Kaptol), u Splitu (ID Concept Store – Bana Jelačića 3), Rijeci (La Vetrina – Andrije Medulića 5a) i Šibeniku (MAre – D-Resort – Marina Mandalina), a sve zanimljivosti možete pratiti na Facebook i Instagram stranici.

Linker
02. prosinac 2024 12:02