Nina Badrić, zaštitno lice premium brenda Dodić, zablistala je na otvorenju novouređenog prodajnog mjesta, a proljetnu kolekciju nakita došla su vidjeti i mnoga druga poznata lica koja nose nakit s potpisom brenda Dodić i iznimno ga cijene.
Novouređena poslovnica Zlatarne Dodić otvorila je vrata u zagrebačkom City Centeru one West i izgleda odlično. Osim iznimno bogate kolekcije vrhunskog nakita za sve prigode, zahvaljujući redizajniranom prostoru posjetiteljima je omogućeno iskustvo kupnje iznad svih očekivanja. Smješten na samom ulazu u centar, novouređeni prostor odražava koncept luksuznog maloprodajnog mjesta s namjerom da kupcu bude topao i privlačan za kupnju. Pažnju privlači impresivna floralna instalacija koja izgleda kao da lebdi iznad staklenih vitrina, naglasak prostoru daju mjedeni detalji, a svi elementi novouređenog interijera u harmoniji su s kristalnim predmetima i luksuznim nakitom.
Sve što je obuhvaćeno preuređenjem, od visine stropova do odabira boja i vrsta materijala, odražava činjenicu da se „koncept fizičkog maloprodajnog prostora stalno razvija i mijenja”, rekao je Franjo Dodić. Time njihove poslovnice postaju gostoljubivi prostori koji pozivaju posjetitelje bez obzira kupuju li nešto ili ne. Renovacijom su spojene moderne glatke plohe, sjajan mramorni pod i vitrine koje djeluju suvremeno, a ujedno i pomalo retro, pa novouređeni prostor pruža razinu modernog elegantnog luksuza kakav potrošači danas traže.
Novouređen prostor i proljetnu kolekciju nakita došla su vidjeti i mnoga poznata lica koja nose nakit s potpisom brenda Dodić i iznimno ga cijene. Tom su prigodom svoje favorite odabrale poznata televizijska voditeljica Jelena Glišić, influencerice Tatjana Drmač, Matea Ibanez, Anđela Rončević i Petra Bulić, a posebna gošća večeri bila je pjevačica Nina Badrić. Nina je i ambasadorica najnovije kampanje Dodić Diamonds koja slavi autentičnost, glamur i tradiciju, a svaki komad u kolekciji povezuje jedina ambicija - potaknuti samopouzdanje i osjećaj slobode.
Zlatarna Dodić izuzetno se raduje što može poželjeti dobrodošlicu svakom kupcu, no prava privlačnost je u onome što je u izlozima. Kako je rekao Filip Dodić: „Luksuzni brendovi stalno razmišljaju o novim načinima za poboljšanje svojih usluga i pažnje prema klijentima. To se stalno dotjeruje.”
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....