Doktor ekonomskih znanosti Josip Muller i njegova supruga Lesia lansirali su mobilnu aplikaciju za detektiranje promotivnih cijena u trgovinama, ali i pregled radnog vremena nedjeljom.
Katalozi s akcijama u trgovačkim centrima dugo su vremena obavezno "štivo" u kućanstvima, a pogotovo nakon svjetske inflacije koja je krenula 2020. i uvođenja eura u Hrvatskoj početkom prošle godine. Cijene su podivljale, život je postao skuplji, a potraga za sniženjima veća nego ikad. Doktor ekonomskih znanosti Josip Muller je, međutim, smislio brži, napredniji i sofisticiraniji način za "lov" na uštede - novu mobilnu aplikaciju 360 PROMO. U prva tri mjeseca ju je skinulo više od 30 tisuća ljudi, što je najbolji pokazatelj novih trendova koji će se, smatra Muller, nastaviti i nakon završetka inflacije.
"Svi smo zbog inflacije počeli pametno kupovati, što je jedina dobra strana divljanja cijena. A u digitalnom društvu u kojem živimo, sve je rašireniji i nov način praćenja akcija u trgovinama - uz pomoć digitalnih letaka i aplikacija za uštede, i to ne samo među mlađom populacijom koja je tehnološki vještija. 360 PROMO je besplatna i po mnogočemu jedinstvena aplikacija, čak i na svjetskoj razini. Ima šest modula koji funkcioniraju kao zasebne aplikacije, a osim što korisnicima nude brojne mogućnosti uštede, možete pregledati koje trgovine rade nedjeljom u vašoj okolici ili u nju pohraniti sve svoje loyalty kartice. Glavni modul ima mogućnost pretrage između više od 5000 raznih akcijskih ponuda kod desetak vodećih trgovaca robe široke potrošnje, a među katalozima je ponuda puno šira. Tu se može nači više od 150 akcijskih kataloga svih značajnijih specijaliziranih dućana te aktualne ponude u trgovačkim centrima. Ja često koristim funkciju za kreiranje personaliziranog promo letka od selektiranih akcijskih ponuda, koju nudi samo naša aplikacija, i koju možete s bližnjima dijeliti putem WhatsAppa ili na druge slične načine", objašnjava Josip Muller, dodajući kako sada ide češće po "špeceraj" od supruge, jer mu na mobitel samo pošalje popis za kupnju i popratni kreirani promo letak iz aplikacije. Ona tako obavi "digitalnu pripremu", dok je na njemu odlazak u "lov" na najbolje promo ponude. Šali se kako njegova aplikacija dokazuje da u Hrvatskoj vlada ravnopravnost spolova kad je riječ o nabavci namirnica.
"Aplikaciju podjednako koriste žene i muškarci, a osobito me raduje što su je prihvatili i umirovljenici. Moja teta, koja je prešla sedamdesetu, koristi je od prvog dana. Na deterdžentima i kozmetici popusti znaju biti i do pedest posto, a na prehrambenim proizvodima, koje češće kupujemo, uglavnom se kreću od deset do trideset posto. Četveročlana obitelj s dvije prosječne plaće s ovom aplikacijom može ušparati oko 200 eura mjesečno", govori Muller, napominjući da je to uspješno testirano na desetak obitelji koje su bilježile koliko su uštedjele tijekom jednomjesečnog korištenja aplikacije.
Desna ruka u poslu mu je supruga Lesia, koja je zadužena za digitalni marketing, to jest osmišljava kampanje za približavanje svih pogodnosti aplikacije korisnicima. Podrijetlom je Ukrajinka, a upoznali su se preklani u Zagrebu i nedavno proslavili prvu godišnjcu braka.
"U Hrvatsku je došla kad je u njezinoj domovini počeo rat. S obzirom na to da sam rodom iz Osijeka, dobro znam kroz što prolaze ona i njezini roditelji koji su ostali u Ukrajini. U stalnom je kontaktu s rodbinom i prijateljima u domovini, gdje je situacija prilično teška. Oboje se nadamo da će rat napokon završiti i da će Ukrajina postati slobodna i neovisna poput Hrvatske. Inače je Lesia magistrica engleskog i njemačkog jezika. Govori pet jezika, a među njima i hrvatski. Studij je završila u Kijevu, a u Hrvatskoj se intenzivno školuje na području digitalnog marketinga", govori Josip Muller, dodajući kako je osim njega i supruge na razvoju aplikacije radilo tridesetak stručnjaka iz raznih područja. Smatra, naime, da je za kvalitetnu aplikaciju ključno uključiti multidisciplinarni tim, koji može iz svih perspektiva napraviti dobro rješenje.
"Nužno je imati "know-how" iz područja maloprodaje, robe široke potrošnje, razvoja softwarea, kreativnog dizajna, korisničkog iskustva te upravljanja velikim količinama podataka. Na ideju o aplikaciji sam došao još prije četiri godine, dok veliki rast cijena još nije niti započeo", ističe Muller, koji je završio Fakultet elektrotehnike i računarstva, doktorirao na Ekonomskom fakultetu, a dvadesetak godina je proveo na menadžerskim pozicijama u velikim međunarodnim korporacijama. U poduzetničke vode se otisnuo 2022., kad je napravio prvu testnu aplikaciju koja se zvala 33 posto.
"Kao menadžer u korporacijama morate savršeno provoditi planove tvrtke i dosta je toga definirano globalno ili regionalno. Kao poduzetnik možete kreirati potpuno nove proizvode i usluge te testirati njihovu uspješnost na tržištu", kaže Muller, dodajući kako svoju aplikaciju, koju smatra krunom poduzetničke karijere, planira plasirati i na inozemno tržište.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....