Božićni video robne kuće John Lewis uvijek se napeto iščekuje zbog emotivnog naboja i poruke koju nosi.
Lanac britanskih robnih kuća John Lewis konačno je predstavio željno iščekivanu božićnu reklamu, a koja je, baš kao i svih prethodnih godina, trebala dirnuti mnoge i odvesti ih na čarobno putovanje u potragu za savršenim božićnim darom. Reklama počinje scenom u kojoj mlada žena imena Sally, koju glumi Margaret Clunie, utrčava u glavnu trgovinu Johna Lewisa na Oxford Streetu neposredno prije zatvaranja, kako bi pronašla savršen dar za sestru. Njeni kreatori su dio inspiracije pronašli u kultnom romanu "Lav, vještica i ormar", u kojoj Sally propada kroz stalak s haljinama i ulazi u fantastičan svijet i to kroz svoj stari ormar na tavanu kuće iz djetinjstva.
Božićna reklama nazvana "The Gifting Hour", treći je i završni dio emotivne trilogije koja prikazuje važnost darivanja naših voljenih, s naglaskom na poruku kako pažljivo odabrani dar može imati duboku emotivnu vrijednost, povezujući ljude i stvarajući neke nove uspomene. No ono što ne možemo ne primijetiti je izostanak emocije koju su reklame Johna Lewisa izazivale u nama tijekom prošlih godina, a ono što su mnogi primijetili je i da se u cijeloj priči ne pojavljuje niti jedan muškarac. Svaka od njih dosad je tjerala suze na oči kod mnogih gledatelja, koji su ostali dirnuti toplim, ljudskim pričama, a mi smo se prisjetili nekoliko njih.
Give A Little Love (2020.)
Reklami iz 2020. godine bio je cilj potaknuti ljude da budu ljubazni i solidarni u toj izazovnoj godini obilježenoj pandemijom koronavirusa. Koristeći razne tehnike animacije i filmskog snimanja, reklama je prikazala seriju dobrih djela koje njeni likovi čine jedni za druge, poput popravljanja gume biciklu ili spašavanja malenog dječaka, a dodatnu emotivnu notu unijela je pjesma "A Little Love" britanske glazbenica Celeste.
Unexpected Guest (2021.)
Ova reklama donijela nam je priču o prijateljstvu između dječaka Nathana i izvanzemaljke Skye koja dolazi na Zemlju u vrijeme Božića. Dok je upoznaje s tradicijom i običajima, poput ukrašavanja bora, božićnih lampica, Nathan je zapravo uvodi u ljudske običaje i toplinu koju nam Božić nosi. Naglašava koliko je važno da pokažemo empatiju, prijateljstvo i ljubaznost prema neznancima, a upotpunjena je pjesmom "Together in Electric Dreams" u izvedbi Lole Young.
The Beginner (2022.)
Reklama iz 2022. godine fokusirala se na temu udomiteljstva i podrške djeci u potrebi. Prikazuje čovjeka koji se trudi naučiti voziti skateboard, u čemu baš i ne vješt, a sve to kako bi se povezao s djevojčicom Ellie, koju njegova obitelj udomljava i koja voli skateboard. Bio je to emotivan, a jednostavan prikaz podrške, ljubaznosti i stvaranja doma za one bez vlastitog toplog i ljubavi ispunjenog doma.
An unusual friendship (2023.)
U ovoj neobičnoj priči, dječak na lokalnoj tržnici pronalazi biljku muholovku i počinje se brinuti o njoj. S vremenom ona oživi i razvije osobnost, postajući njegova najbolja prijateljica. Kroz zajedničke avanture pokazuje mu čudesnu odanost i zaštitnički je nastrojena, a on njoj uzvraća pažnjom i brigom. Kako se bliži Božić, njihovo prijateljstvo cvjeta, prikazujući važnost povezivanja s drugima, čak i na one najneočekivanije načine, ističući važnost brige, ljubaznosti i nesebičnog davanja – bez obzira na to koliko prijatelj možda može biti "neobičan“.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....